It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
printerkop opgedroogt 
die vervangen
(hoewel een nieuwe printer uiteindelijk goedkoper is)
die vervangen
(hoewel een nieuwe printer uiteindelijk goedkoper is)
kan ik dat niet schoonmaken ofzo?
[ Voor 4% gewijzigd door Puppetmaster op 31-03-2003 22:44 ]
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
ga je gangRobin001 schreef op 31 March 2003 @ 22:44:
kan ik dat niet schoonmaken ofzo?
ik heb iets nodig dat beter werkt dan water (dieper komt of beter oplost oid) want ik heb em net uit een badje warm water gehaald en voorzichtig geboend. er kwam wel aardig wat inkt uit maar hij presteert nog net zoveel... (niks dus)
wat zijn nog meer relatief veilige oplosmiddelen zonder hem totaal te vernielen?
wat zijn nog meer relatief veilige oplosmiddelen zonder hem totaal te vernielen?
alcohol gebruik ik altijd (welliswaar voor hp patrone; met mijn canon heb ik nog geen problemen gehad
)
"man is not truly one, but truly two,"
zo, ik laat em in een bakje wodka staan vannacht (khad helaas niks sterkers) en dan zie ik morgen wel of het gewerkt heeft 
altijd het proberen waard en zo niet: jammer dan!
altijd het proberen waard en zo niet: jammer dan!
Verwijderd
Welk OS heb je, lijkt misschien of het er niets mee te maken heeft, maar heb laatst ook zo'n probleem gezien onder XP, onder een ander OS geen problemen met het printertje.
Pagina: 1