printer (bjc 4300)print niks

Pagina: 1
Acties:

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 16:18
heb hier een canon BJC 4300 printertje die al een poosje niet gebruikt was. het probleem is dat als ik em laat printen hij wel net alsof doet dat ie print, maar er komt echt geen druppel op het papier... :(
heb de nieuwste drivers geinstalleerd en de cartridge vervangen maar er komt nog steeds geen druppel (tje) uit. :'(

printkop stuk?

en kan je daar dan nog wat aan doen of gewoon een nieuwe halen? (wordt dan een andere printer)

[ Voor 3% gewijzigd door Puppetmaster op 31-03-2003 22:43 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

printerkop opgedroogt ;)
die vervangen :)

(hoewel een nieuwe printer uiteindelijk goedkoper is)

• Puppetmaster
kan ik dat niet schoonmaken ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Puppetmaster op 31-03-2003 22:44 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Robin001 schreef op 31 March 2003 @ 22:44:
kan ik dat niet schoonmaken ofzo?
ga je gang ;)

Verwijderd

probeer voorzichtig met een wattenstaafje, en wat water
het openingetje te 'ontstoppen'

• Puppetmaster
ik heb iets nodig dat beter werkt dan water (dieper komt of beter oplost oid) want ik heb em net uit een badje warm water gehaald en voorzichtig geboend. er kwam wel aardig wat inkt uit maar hij presteert nog net zoveel... (niks dus)

wat zijn nog meer relatief veilige oplosmiddelen zonder hem totaal te vernielen?

• Puppetmaster
is die inkt oplosbaar in aclohol? anders zet ik m daar effe in te weken :)

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:58

mr_petit

opperprutser

alcohol gebruik ik altijd (welliswaar voor hp patrone; met mijn canon heb ik nog geen problemen gehad ;) )

"man is not truly one, but truly two,"

• Puppetmaster
zo, ik laat em in een bakje wodka staan vannacht (khad helaas niks sterkers) en dan zie ik morgen wel of het gewerkt heeft :)

altijd het proberen waard en zo niet: jammer dan! :+

Verwijderd

Welk OS heb je, lijkt misschien of het er niets mee te maken heeft, maar heb laatst ook zo'n probleem gezien onder XP, onder een ander OS geen problemen met het printertje.
Pagina: 1