Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
Heeft niets met P&W te maken....
P&W -> SA
P&W -> SA
https://fgheysels.github.io/
Ja, maar ik weet niet wat ik daar zou moeten veranderen
En bedankt voor et moven, had et kunnen weten natuurlijk
Kickje + toevoeging
Naast de cookies heb ik ook problemen met adressen zoals blaat.php?id=blaat, volgens mij is het probleem dan ook niet de cookies, maar eerder dat ze niet aangemaakt worden omdat hij de submit niet pakt ofzo...
Naast de cookies heb ik ook problemen met adressen zoals blaat.php?id=blaat, volgens mij is het probleem dan ook niet de cookies, maar eerder dat ze niet aangemaakt worden omdat hij de submit niet pakt ofzo...
PHP: Variabelen die van buitenaf komen. *lezen!* ?
Waarschijnlijk draai je thuis een andere versie van PHP, vergelijk ze eens door op beide locaties phpinfo() te draaien...
Waarschijnlijk draai je thuis een andere versie van PHP, vergelijk ze eens door op beide locaties phpinfo() te draaien...
[ Voor 2% gewijzigd door Rashann op 01-04-2003 17:43 . Reden: lijk vergeten :P ]
If nothing is written below, I was the last to reply...
Thanx, dat ik daar zelf nog niet opgekomen was (stom, stom, stom).
Het ging dus idd om de globals, mijn script werkt dus niet als registering_globals uitstaat. Is eigenlijk niet goed natuurlijk, maar als die functie is ingebouwd
Thanx, tis opgelost :D:D:D:D
Het ging dus idd om de globals, mijn script werkt dus niet als registering_globals uitstaat. Is eigenlijk niet goed natuurlijk, maar als die functie is ingebouwd
Thanx, tis opgelost :D:D:D:D
Pagina: 1