The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
266mhz voor divx ? lijkt me zelf iets te weinig. Zou beginnen bij 450mhz maja dan moet je buget dat ook toe laten.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 22:09 ]
zit ook vrij weinig geheugen in.. hij swapt zich helemaal kapot..
Sja, celly 400 met 64mb
Het moet officieel kunnen...
cellie 400 met 64MB trekt divxen zonder problemen. lukt al makkelijk vanaf een simpele P2.
Weet wel dat een clean install van 2000 al zo'n 55~60 MB geheugen gebruikt. Dus zal niet veel overblijven voor divx
Mwah, had hier een 533 draiaen met 56MB en win2k pro, divx ging nog hartstikke goed op dat ding.Johpie schreef op 31 maart 2003 @ 22:36:
Weet wel dat een clean install van 2000 al zo'n 55~60 MB geheugen gebruikt. Dus zal niet veel overblijven voor divx
Celly 400/80Mb heeft het hier altijd uitmuntend gedaan, zonder extreem swappen etc...enige waarvan ik baalde was dat er een DSTN ipv TFT schermpje opzat. (Let daar dus ook bij aankoop op....DSTN geeft schaduwbeelden etc)
ik heb zelf een toshiba celeron 800mhz en 248 mb geheugen (8 mb voor de videokaart) en met BSPplayer trekt hij ut wel maar, met WMP loopt het geluid niet vaak syncrhoon.
ik draai ook win2k daar op.
maar ik denk dat geen van die laptops van jou divxjes kunne draaien, zeker niet met de nieuwe codecs.
en hoe wil jij een DVD draaien op die bovenstaande laptops, ik denk niet dat er een DVDspeler in zit!
en om er zelf een dvdspeler in te zetten dan denk ik dat je haast net zo goed een goed laptop kan kopen dan.
ik draai ook win2k daar op.
maar ik denk dat geen van die laptops van jou divxjes kunne draaien, zeker niet met de nieuwe codecs.
en hoe wil jij een DVD draaien op die bovenstaande laptops, ik denk niet dat er een DVDspeler in zit!
en om er zelf een dvdspeler in te zetten dan denk ik dat je haast net zo goed een goed laptop kan kopen dan.
[ Voor 1% gewijzigd door Valkyre op 31-03-2003 22:44 . Reden: typo ]
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[search=minimum systeemeisen divx]
Zoekertje dus
[search=minimum systeemeisen divx]
Zoekertje dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()