welke is sneller?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27
Ik ben momenteel op zoek naar een tweedehands laptop om divxjes af te kunnen spelen en/of dvd's en het zou leuk zijn als er windows 2000 op kan draaien. Nu heb ik drie laptopjes gevonden, de ene met een P2 233 en 32 mb geheugen en een celeron 400 mhz met 64 mb geheugen en als laatste een hp omnibook 2100 met een P2 266 met 32 mb geheugen. Met welke laptop kan ik nu filmpies kijken (sowieso dvd en divx ook als het kan), internetten en windows 2000 draaien??

Of misschien is er nog een tweaker die voor mij een tweedehands laptopje heeft liggen voor 200,- ?? (Verwijder deze laatste regel maar als dit niet op GoT is toegestaan :))

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

266mhz voor divx ? lijkt me zelf iets te weinig. Zou beginnen bij 450mhz maja dan moet je buget dat ook toe laten.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 22:09 ]

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

zit ook vrij weinig geheugen in.. hij swapt zich helemaal kapot..

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Sja, celly 400 met 64mb :/ Het moet officieel kunnen...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

cellie 400 met 64MB trekt divxen zonder problemen. lukt al makkelijk vanaf een simpele P2.

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Weet wel dat een clean install van 2000 al zo'n 55~60 MB geheugen gebruikt. Dus zal niet veel overblijven voor divx

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Johpie schreef op 31 maart 2003 @ 22:36:
Weet wel dat een clean install van 2000 al zo'n 55~60 MB geheugen gebruikt. Dus zal niet veel overblijven voor divx
Mwah, had hier een 533 draiaen met 56MB en win2k pro, divx ging nog hartstikke goed op dat ding.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Celly 400/80Mb heeft het hier altijd uitmuntend gedaan, zonder extreem swappen etc...enige waarvan ik baalde was dat er een DSTN ipv TFT schermpje opzat. (Let daar dus ook bij aankoop op....DSTN geeft schaduwbeelden etc)

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:45

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb zelf een toshiba celeron 800mhz en 248 mb geheugen (8 mb voor de videokaart) en met BSPplayer trekt hij ut wel maar, met WMP loopt het geluid niet vaak syncrhoon.
ik draai ook win2k daar op.
maar ik denk dat geen van die laptops van jou divxjes kunne draaien, zeker niet met de nieuwe codecs.

en hoe wil jij een DVD draaien op die bovenstaande laptops, ik denk niet dat er een DVDspeler in zit!
en om er zelf een dvdspeler in te zetten dan denk ik dat je haast net zo goed een goed laptop kan kopen dan.

[ Voor 1% gewijzigd door Valkyre op 31-03-2003 22:44 . Reden: typo ]

iRacing Profiel

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[search=minimum systeemeisen divx]

Zoekertje dus :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.