Als ik van Kazaa download en ik laat m'n pc aan staan, wordt na enige tijd de verbinding verbroken. Rechts onderin komt dan bij Kazaa "verbinden" te staan. De downloads zijn dan gestopt. Ik kan geen verbinding meer maken tenzij ik Kazaa opnieuw opstart (K-lite 2.1.0 en Diet-Kazaa). Ik heb een kabel modem (chello). Onlangs nog de stekker uit de modem getrokken om te kijken of het probleem zo verholpen kon worden. Dus niet. Wie heeft er een oplossing om dit probleem voorgoed te verhelpen, behalve dan dat ik kazaa en zo er afmoet gooien. Die ken ik nl. al.
Gooi KazZa er gewoon afVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 22:05:
behalve dan dat ik kazaa en zo er afmoet gooien. Die ken ik nl. al.
En zet hem er weer ff opnieuw op..
Verbreekt je verbinding helemaal van internet, of connect kazzaa gewoon niet meer??
Verwijderd
het zou door spyware kunnen komen
aangezien kazaa die automatisch installeert op je pc
ook als je kazaa lite hebt en die 1 x geupdate hebt dan ook is de spyware aanwezig
aangezien kazaa die automatisch installeert op je pc
ook als je kazaa lite hebt en die 1 x geupdate hebt dan ook is de spyware aanwezig
Ben je dan aan het zoeken met de auto-search more functie aan? Dan gooit hij mij er ook regelmatig uit. Stop search aanklikken en dan connect hij weer!!!!
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Ik heb dus geen spyware (gechekt met Ad-aware) en ook zoek ik niet met auto-search aan. het gebeurt als ik aan het downloaden ben. Ik heb het idee dat de verbinding wordt verbroken op het moment dat de screen saver erop gaat of als ik enig tijd niets meer op de PC heb gedaan. Lijkt wel alsof erin Kazaa ook een soort screen saver idee bestaat.
Heb je geen Zonealarm ofzo die al het verkeer blokt zodra je schermbeveiliging aangaat?
Ik heb hetzelfde probleem. Nou ja, hij connect bij mij vanzelf weer, maar het is erg vervelend. Ik heb Kazaa lite, zonder spyware en nee, ik heb geen andere spyware of virussen er op zitten. Ook als ik alle andere processen op m'n peesee eruit knal blijft ie dit probleem geven. Ik krijg het bij het zoeken als bij het alleen downloaden. Ik heb er ook nog geen oplossing voor kunnen vinden. Oh ja, ik gebruik Win XP Pro, met een chello verbinding...
hmm, oplossing: adsl...
hmm, oplossing: adsl...
Heb inderdaad Zone alarm, maar dat gaf bij de vorige Kazaa versies nooit problemen. Probleem bij mij is dat de verbinding eruit knalt maar connectt niet meer tenzij ik Kazaa opnieuw opstart. heeft niemand dan een oplossing.
Pagina: 1