Windows Me crashed nog steeds. Wie helpt mij??

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

sus

is druk :+

Topicstarter
na de upgrade van win98 Se naar win Me, valt mijn pjoeter na een half uur uit. Ik heb in mijn BIOS mijn power management uitgezet en in Me mijn powermanagment alls uit. Dus monitor, schijven en de rest gaan nooit op standby. :(

Wat is hier aan de hand en hoe los ik het op.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Sommige systemen werken helemaal niet goed met windows ME. Een maat van mij heeft een P2 233 en een P3 667 en op die P2 draait ie als een trein maar op die nieuwe P3 hangt hij constant en geeft BSOD's op momenten dat je zelfs staat te idlen. Dus neem gewoon windows 2000 of windows 98 se maar weer en updaten vanaf een andere windows versie is meestal niet verstandig (maakt er altijd zo'n rotzooi van) Gewoon lekker fris installtje 8-)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Valt tie echt uit, dus ook geen draaiend fannetje in je voeding.
Mmmmmmmmmmm, weet uit persoonlijke ervaringen dat Me vreemde dingen met je PC kan uithalen.
Niet meer werkende printers, geluidskaarten, programma's die volgens M$ het gewoon moeten doen.
Ook met de nieuwste en oudere drivers.

Wat je kunt doen is het op nieuw installeren van Me.
Dus een schone versie installeren.

And The Only One

Verwijderd

IK NIET! >:) >:) >:)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:29
Wat je kunt doen is het op nieuw installeren van Me.
Dus een schone versie installeren.
Wat je nog beter kan doen is weer teuggaan naar Win98 (of win2k, net wat je wilt)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 23:06
Hebben jullie er wel eens aangedacht om de drivers van je moederbord te installeren. Ik heb zelf een via-chipset en die word door Windows ME niet goed ondersteund. Dus nieuwe drivers en alles werkt perfect.. :)

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

JE ZEGT HIER OOK WEL IETS... winME is NIEt stabiel... als je een stabiel os wil zet win2k er dan op... win2k is nu goed gesupport door spellen .. enb door de nieuwe dx-8 is het net zo snel als win98

Verwijderd

win me zuigt nog die stikt nog van de bugs gewoon er af flikkeren

Verwijderd

Altijd sneu om te zien dat de simpele zielen die Me niet goed kunnen installeren altijd maar gaan roepen "Me zuigt, install maar 98/2K!!!"

Echt, ik draai Me nu al een tijdje en geen problemen. Ff inderdaad ff goed op chipset drivers letten; goed controleren of er voor bepaalde hardware misschien aparte Me drivers zijn, ipv plain 98.

Let ook op je programmatuur: sommige 98 viruscheckers zijn bv. niet Me compatible.

hey simpletons: Me niet goed kenne installen is echt niet't zelfde als Me zuigt.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Toch heeft MS dan wel een beetje gefaald. Iedere kneus zou namelijk ME moeten kunnen installen, was het idee. >:) Das dus niet gelukt.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Op dinsdag 21 november 2000 12:59 schreef voxell het volgende:
win2k is nu goed gesupport door spellen .. enb door de nieuwe dx-8 is het net zo snel als win98
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn spellen draaien sneller en beter onder win2k dan onder win98. Ook mijn 3dmarks is met 500 punten gestegen met win2k. Heb ik getest met dx 7.0 toen der tijd. Wat zijn jullie ervaringen, en met welke videokaart dan?

mijne was een Elsa Erazor III Pro VIVO 32MB AGP.

mzzl
Pagina: 1