[nview] automatisch passend op tv

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 16:05

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik kan mij niet voorstellen dat er nooit iemand anders is geweest met dit probleem, maar op GoT kan ik niets vinden (of ik zoek niet goed, maar als ik anderhalf uur aan het zoeken ben...).

Ik had mijn videokaart eerst zo ingesteld dat als ik een divxje afspeelde dat deze automatisch verticaal passend op mijn tv kwam (zonder dat hij op mijn monitor op full screen oid moest). Nu heb ik mijn compu geformateerd een tijdje geleden en wil nu deze instelling weer hebben. Maar ben nu al anderhalf uur bezig! Ik krijg steeds een stuk van het beeld niet in beeld op de tv.
Ik heb een MX440 en doe dit alles met nview. De drivers die ik erop heb doen er niet toe omdat het met deze drivers eerst ook lukte (het zijn wel redelijk nieuwe drivers, 41.35 zo uit mijn hoofd).
Kan iemand mij helpen? Waar staat deze instelling?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:41
dit zou je probleem wel eens kunnen oplossen. Dat kan nl. in display properties -> settings -> advanced -> je GPU -> aanvullende eigenschappen -> overlay instellingen -> videospiegelinstellingen
daar kieze je secundair beeldscherm (als dat je tv is) en aspectverhouding Spoor-overlay-aspect.
Als je dat doet dan lijnt hij 'm netjes horizontaal uit zoals het hoort. :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Hey bedankt! Daar was ik niet zo snel op gekomen. Wel vreemd dat dit probleem niet op GoT staat... Of ik heb het niet kunnen vinden.
Maar het werkt! BEDANKT!

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:42
ben ook op zoek gegaan naar die intelling die puppetmaster geeft maar ik kan niet klikken op "aanvullende opties" het is bij mij dus grijs.. Kan dat liggen aan mijn driver?

detonator 43.45?

Strava | AP | IP | AW

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Geen idee. Ik neem aan van niet. Ik heb niet de nieuwste drivers omdat die niet goed met XP kunnen. Maar bij mij werkt wat Puppetmaster goed.

[offtipic]HEY! De titel van de pagina is achterstevoren geschreven. Behalve powered by React[\offtopic]

Verwijderd

Da Monkey schreef op 31 maart 2003 @ 23:45:
ben ook op zoek gegaan naar die intelling die puppetmaster geeft maar ik kan niet klikken op "aanvullende opties" het is bij mij dus grijs.. Kan dat liggen aan mijn driver?

detonator 43.45?
Heb je wel je TV-OUT actief (hangt er een kabel aan)?
Pagina: 1