Weten mensen of er toevallig een algemene storing mbt ADSL in Leiderdorp en omgeving is. Ik heb zelf gelukkig nergens last van, maar een aantal mensen die ik ken hebben sinds vanmiddag 15:00 uur geen connectie meer met XS4ALL. Linesync lampje blijft knipperen. Helaas is de xs4all helpdesk maar tot 20:00 uur open. Zijn er eigenlijk nog alternatieve nummer die gebeld kunnen worden???
bel KPN-adsl en wellicht dat je dan wat hoort.
Op http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/index.php3 wordt geen storing bij XS4ALL gemeld. Voor zover ik weet, is er geen site waar de storingen van KPN op worden vermeld.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
* Rafe rapporteert nu live vanuit Leiderdorp met XS4ALL 
Nergens last van, ook niemand gehoort met probs...
Het storingenoverzicht van XS4ALL laat ook niks zien van vandaag.
Het vreemde was ook dat die lui xs4all probeerde te bereiken, maar vervolgens automatsich werden doorgetuurd naar KPN. KPN wist ook helemaal van niks.Rafe schreef op 31 March 2003 @ 21:25:
* Rafe rapporteert nu live vanuit Leiderdorp met XS4ALL
Verwijderd
Geen probleem hier met cistron. Of je bedoelt natuurlijk KPN Adsl of niet
[/flauw]
Maar misschien moet je eens even KPN bellen. Die weten het vast wel te reproduceren. Anders xs4all wel
Maar misschien moet je eens even KPN bellen. Die weten het vast wel te reproduceren. Anders xs4all wel
Helaas, draadjes over storingen van bepaalde services hebben we liever niet. Zeker niet wanneer ze nog voor enige vorm van contact met de betreffende aanbieder worden geopend, omdat dan het hek echt van de dam is.
Dus, bel even met KPN
Dus, bel even met KPN
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()