Lever mij maar een 2dehands systeempje

Pagina: 1
Acties:

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
kee
als jullie zo'n systeempje zoals "hoeveel kan ik hiervoor vragen" kunnen leveren voor die prijzen die jullie zeiden ga julli gang maar. Liefst dan zonder cd fikker en monitor. Gewoon een pentium 2 233 ofzo wel een beetje een fasoenlijke schijf en makkelijk overklokbaar mobotje
tnx (8>

Verwijderd

is een dreamcast niet leuker voor jou ? daar heb ik er namelijk nog wel 1 van over :D

Verwijderd

Heb nog wel een p3 500 staan loopt 585 met standaard koeler. 13,6GB schijf, blablabla.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Penium 166 MMX
32 MB ram Dimm PC66
Atx voeding
Gigabyte mamaplankje
videokaartje
geluidskaartje
netwerkkaartje
voodoo 1 !! :)
2,1 Gigabyte HD
24 X Cdrom

geen monitor
wel toetsenbord en muis

Prijsje 600,-

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

He zo'n voodoo heb ik laatst nog voor fl 50,- verkocht 8-):)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• stiena
nee dreamcast hoef ik nie, pc moet dienen als brandstation en een beetje te frontpage te doen.
min: Pentium 2 233 (duh)
64mb
36x.....?
4 gig schijfje
grotere toren (of ja groot nie zo'n klein ding in ieder geval
8mb agp videokaart
als het kan ook usb aansluiting
soundkaart maakt nie zo heel veel uit maar als je maar nie aan komt met van die oue meuk
geen monitor

zo dit is mijn verlanglijstje dus kom nie aanzetten met een p166 voor 600 want daar trap ik nie in :Z

Verwijderd

Waarom ga je niet gewoon naar vraag en aanbod? Want eigenlijk is dit forum er niet voor bedoelt...

• stiena
Ja weet ik maar ik denk dat ik alleen zo aandacht krijg ik denk nie dat er echt veel reply's op komen dan maar ik zal het proberen
Pagina: 1