Het verbaast me ontzettend, vooral omdat het zulke linux-lievende mensen waren!Cistron gaat om!
De Cistron Group, bekend om haar no-nonsense technische benadering van de xDSL markt, gaat technologie van Microsoft gebruiken om zo haar technische voorsprong in Nederland te behouden.
Alphen aan den Rijn/Amsterdam, 31 maart 2003 - Microsoft en Cistron, 's werelds beste software maken en 's werelds best xDSL provider, hebben vandaag bekend gemaakt dat Cistron gebruik zal gaan maken van technologie van Microsoft voor authenticatie, beveiliging, mail en opslag van persoonsgegevens.
Cistron zal hierdoor als "Microsoft Solution Provider" en "Microsoft Reseller" complete Intranet-, Internet en E-Commerce oplossingen en -diensten gaan aanbieden voor grote en middelgrote bedrijven.
Het personeel zal omgeschoold worden. Cistron zal alleen nog maar Microsoft Certified Solution Engineers als personeel aannemen."Ik verheug me nu al op mijn MCSE studie", aldus de heer van Smoorenburg, werknemer van Cistron. "Linux is leuk, maar het blijft een hobby. Met Microsoft halen we professionaliteit in huis".
De heer te Paske, nu nog werkzaam bij BIT.NL in Ede, zal worden aangetrokken om dit traject te begeleiden. Hij is bekend om zijn vele ervaring met de Microsoft productlijn, en zijn enorme scala aan Microsoft gerelateerde certificaten.
"Door Microsoft in huis te halen zijn we voorbereid op de toekomst", aldus de directeur van Cistron, de heer ter Haar. "We verwachten miljoenen xDSL klanten en alleen voor mail al hebben we een schaalbare oplossing nodig. Microsoft heeft met Hotmail bewezen die in huis te hebben. Hotmail draait immers volledig op Microsoft Exchange".
Alle Cistron klanten zullen een Microsoft Passport krijgen, en een Hotmail account. Hierdoor zal spam tot het verleden behoren. Alleen aanbiedingen waarvoor de klant echt geinteresseerd is zullen naar hem gemaild worden. Cistron is al in overleg met honderden bedrijven om deze waardevolle gegevens aan te bieden.
Submitted by dth on Monday, March 31, 2003 - 13:15
of ligt het aan de dag van morgen?
/// edit ////
bron: http://www.cistron.nl
[ Voor 4% gewijzigd door creative8500 op 31-03-2003 20:58 ]