Ik heb voor mijn roosterprogramma lange lijsten nodig (300000 elementen maximaal). Ik gebruik nu een DynamicArray hiervoor en met kleine dingen gaat dat ook wel goed, maar als ik een paar honderd lessen heb geinitialiseerd, dan gaat hij plotseling veel(met veel bedoel ik ook VEEL) langzamer
. Zelf denk ik dat dit komt doordat Windows ergens in het geheugen(op de plaats waar ik iets neer wil zetten) moet schuiven om die plek dus vrij te maken. Is er niet een manier zodat ik van te voren kan zeggen: Zeg Windhoos geef mij eens 200 MB geheugen achter elkaar of iets dergelijks (niet dat ik zoveel geheugen heb, maar dat doet er nu even niet toe
).
Als dit niet kan, dacht ik er aan om dan bijv. na elke 100 elementen een nieuwe Dynamicarray aan te maken en dan een soort boom te maken, maar dit kost weer tijd en dat heb ik dus liever niet.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Als dit niet kan, dacht ik er aan om dan bijv. na elke 100 elementen een nieuwe Dynamicarray aan te maken en dan een soort boom te maken, maar dit kost weer tijd en dat heb ik dus liever niet.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?