Toon posts:

[DigCam] Olympus C-150 bij Groene Stroom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst kreeg ik een foldertje in de bus, wanneer je via KPN (wat hebben die daar nou mee te maken?) een 2-jarig contract afsluit voor groene stroom van NuoN, krijg je de Olympus C-150 gratis.

Heeft iemand deze camera en kan er wat over vertellen, of zelfs wat plaatjes laten zien.

De specs:
Main features
2.0 million pixels for image processing
Bright F2.8 5 mm Olympus lens (equivalent to 38 mm on a 35 mm camera) plus 2,5x digital zoom
TTL autofocus plus centre-weighted and spot light metering
Easy operation thanks to full auto program and four scene programs
Multi-language menu
Large 1.8 inch LCD monitor
Quick Time Motion JPEG for movie recording
Accepts the ultra-compact xD-Picture Card
USB AutoConnect and video out

Pics:
Afbeeldingslocatie: http://resources.olympus-europa.com/consumer/images/412569030032CCD41F5559F4B7E50C6CC1256CCA005BCA25_C-150_front_m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.olympus-europa.com/consumer/images/412569030032CCD42A65C161CC93B700C1256CCA005D580A_C-150_back_m.jpg

Hij staat her en der te koop voor zeker €199,- dit lijkt me dus een goede deal?
Je kunt er ook filmpjes mee opnemen :)

Meer info http://www.dpreview.com/news/0303/03030209olympusd390.asp

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 20:36 ]

Verwijderd

Mijn moeder heeft dat dus ff lekker besteld en ik krijg die digicam >:) mooi deal!

Ik heb hiervoor zo'n ding van de postbank gehad maar die was echt wel prut. probleem van deze camera is dat er XD geheugen in mot :( maarja daar is mee te leven. Zou mooi zijn als ik mijn CF card van die crappy postbank cam erin kon rammen maar dus niet.......

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand (jij) een pic posten?
Gemaakt in zon/schemer/donker/macro enzo?

xD (secure digital?) is idd vrij duur in verhouding tot ander geheugen :(

Verwijderd

Tis geen SD kaart 64Mbietjes kost zo'n 40 euries dus valt nog wel te doen...... EN als ik die cammie heb zalk wel ffes een piccie shooten! :O

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 20:59
als het kan wat foto's :)

Verwijderd

Nog niemand dat ding thuis ?
Post ff wat fototjes hier .
Heb groene stroom besteld via de Postbank .

Uitlevering vanaf eerste helft juni en mocht het later worden krijg ik gratis voor
het ongemak een 32 Mb xd kaart gratis :*)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 21:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 21:44:
Nog niemand dat ding thuis ?
Post ff wat fototjes hier .
Heb groene stroom besteld via de Postbank .

Uitlevering vanaf eerste helft juni en mocht het later worden krijg ik gratis voor
het ongemak een 32 Mb xd kaart gratis :*)
Zo'n soort brief heb ik idd ook gehad. Alleen krijg ik er zowiezo een 32MB kaart bij dacht ik ;-)

Verwijderd

Nee je krijgt er standaard een 16 Mb kaart bij en als goedmakertje
een extra 32 Mb kaart.

Quote :

Ik heb mijn leveringsovereenkomst opgestuurd. Wanneer krijg ik nu mijn camera toegestuurd?

Allereerst moet u worden omgezet van uw huidige energieleverancier naar Energiebedrijf.com. Daarvan krijgt u schriftelijk bericht via de welkomstbrief. De actie om over te stappen naar duurzame energie van Energiebedrijf.com is een groot succes. Daarom hebben we extra camera’s bijbesteld om aan de vraag te kunnen voldoen. De verwachting is dat u de camera in de eerste helft van juni ontvangt. U krijgt daarvan nog nader schriftelijk bericht van Energiebedrijf.com.
Als compensatie voor het iets langer wachten ontvangt u een extra geheugenkaart van 32 MB ter waarde van € 34,90. Deze extra geheugenkaart ontvangt u per post.

Bron www.postbank.nl/energie

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En wie geen KASSA of RADAR heeft gekeken: Uiteindelijk betaal je de camera mogelijk zelf want de voorwaarden van vrijwel alle groene-stroom-providers zijn niet even klantvriendelijk.

ARME AOW’er

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

GuardianAngel schreef op 16 May 2003 @ 23:25:
En wie geen KASSA of RADAR heeft gekeken: Uiteindelijk betaal je de camera mogelijk zelf want de voorwaarden van vrijwel alle groene-stroom-providers zijn niet even klantvriendelijk.
Zo werken die dingen ja! Korting? nee, je wordt minder gen**id!)

www.gijsbesselink.com

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:05
Wat moet ik nu geloven:

Consumentenbond:
De voorwaarden van Energiebedrijf.com deugen echter niet; zo behoudt dit bedrijf zich bijvoorbeeld het recht voor om belastingverhogingen door te berekenen aan de klant zonder dat je het contract mag opzeggen. Energiebedrijf.com vertelt er niet bij dat al bekend is dat de prijs in twee jaar tijd dus zoveel stijgt dat je eigenlijk de camera grotendeels zelf betaalt!
of
Energiebedrijf.com
Indien u kiest voor een contract voor 2 jaar, dan blijven de tarieven zoals die staan vermeld in uw leveringsovereenkomst gegarandeerd voor het eerste contractjaar inclusief de geplande verhoging van de REB. Een eventuele, additionele prijsverhoging van de REB boven € 0,0349 excl. BTW wordt in het tweede contractjaar aan u doorbelast. Er zijn op dit moment geen aanwijzingen dat zo’n verhoging zal plaatsvinden.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 09:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

*schopje*

Wie heeft dit ding inmiddels in huis? Vandaag kreeg ik hem binnen. Helemaal blij, maar hij doet gewoon hélemaal niets. Batterijen al 20 keer geprobeerd, letterlijk.

Het vreemde vind ik dat er bij de AC-adapter ingang 3.4 Volt gevraagd wordt, maar er worden 2x 1,5V batterijen bijgeleverd. Dat vind ik vreemd. 'k Heb de servicedesk gebeld, die zeggen dat ik hem maar moet opsturen. Dat kost natuurlijk weer een vermogen, dus ik wil eerst vragen of er hier nog mensen met problemen zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 25-06-2003 17:14 ]

Dividend for Starters

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, de eerste bewering is dat de prijs omhoog zal gaan binnen 2 jaar en wel zoveel dat je je digicam gewoon zelf betaalt. Bewering 2 sluit 1 niet uit, omdat daar beweerd wordt dat het eerste jaar geen premieverhogingen zullen worden doorgevoerd. De bewering dat er geen aanwijzing is dat dat in het 2e jaar wel zal gebeuren, is een dubieuze, maar goed...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem inmiddels binnen en hij functioneerd naar behoren.

Hierbij ook gelijk wat plaatjes die ik heb geschoten:
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/New/P6240150.JPG
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/P6230101.JPG
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/tuinpanorama.jpg

:*)

Verwijderd

Fijn die camera die iedereen bij de groene stroom krijgt, ik wacht mooi tot de markt later dit jaar echt open gaat en alle stroomaanbieders een goede campagne kunnen gaan voeren en de overheid met een goede voorlichtingscampagne komt. Die camera's worden echt niet voor niets uitgedeeld, de aanbieders willen graag nu al veel mensen zien te strikken zodat wanneer de goedkope aanbieders hun aanbiedingen doen zij al een vaste customer-base hebben die in ieder geval een paar jaar bij hun blijft afnemen.

Als je er niet mee zit dat je niet meer kan profiteren van de vrije markt dan zou ik zeker intekenen en zo'n camera in je achterzak stoppen. Het spijt me voor iedereen die dat al gedaan heeft, ik ben bang dat diegenen zich later enorm gepakt voelen en ik hoop dat dat niet gebeurd, maar deze (smerige) campagnes worden niet voor niets gevoerd, het gaat uiteindelijk om die maandelijkse rekening die iedereen bij je in de bus wil stoppen.

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 18:05
Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 11:28:
Fijn die camera die iedereen bij de groene stroom krijgt, ik wacht mooi tot de markt later dit jaar echt open gaat en alle stroomaanbieders een goede campagne kunnen gaan voeren en de overheid met een goede voorlichtingscampagne komt. Die camera's worden echt niet voor niets uitgedeeld, de aanbieders willen graag nu al veel mensen zien te strikken zodat wanneer de goedkope aanbieders hun aanbiedingen doen zij al een vaste customer-base hebben die in ieder geval een paar jaar bij hun blijft afnemen.

Als je er niet mee zit dat je niet meer kan profiteren van de vrije markt dan zou ik zeker intekenen en zo'n camera in je achterzak stoppen. Het spijt me voor iedereen die dat al gedaan heeft, ik ben bang dat diegenen zich later enorm gepakt voelen en ik hoop dat dat niet gebeurd, maar deze (smerige) campagnes worden niet voor niets gevoerd, het gaat uiteindelijk om die maandelijkse rekening die iedereen bij je in de bus wil stoppen.
Tenzij je natuurlijk per se groene stroom wil, want dan kan je nu al alle aanbiedingen vergelijken omdat die markt al vrij is. ;)

En oh ja, het openstellen van de markt voor grijze stroom is uitgesteld van januari 2004 naar juli 2004.... Dus je zal nog even geduld moeten hebben op de acties voor grijze stroom. :o

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Pagina: 1