Extra power accu voor Nokia 5210

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:46

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Ik heb de Nokia 5210 maar de accu is altijd vrij snel leeg nu zijn er extra power batterijen van 1000 mAh te koop maar deze zijn niet van Nokia zelf heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang zijn ze standby en zijn ze betrouwbaar?

Mijn boefje is liev!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Het schijnt dat ze heel heet worden, omdat nokia een soort van kooler inbouwt en de andere fabikanten doen dit niet.

Er zijn zelfs telefoons kapot gegaan hierdoor. Dus ik raad je aan om alleen origineel Nokia te nemen... Vooral ook omdat Nokia je geen garantie meer geeft op je telefofon omdat je niet hun accu gebruikt.

Dus investeerd tien euro meer en koop een Nokia original!!!

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:46

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
GuidoHuis schreef op 31 maart 2003 @ 20:01:
Het schijnt dat ze heel heet worden, omdat nokia een soort van kooler inbouwt en de andere fabikanten doen dit niet.

Er zijn zelfs telefoons kapot gegaan hierdoor. Dus ik raad je aan om alleen origineel Nokia te nemen... Vooral ook omdat Nokia je geen garantie meer geeft op je telefofon omdat je niet hun accu gebruikt.

Dus investeerd tien euro meer en koop een Nokia original!!!
Ja het gaat me niet zo om het geld maar meer om de extra power de originele Nokia accu voor de 5210 is maar 750 mAh en deze neppers zijn 1000 mAh zodat mijn gsm langer standby is. Maar zijn ze echt zo onbetrouwbaar?

Mijn boefje is liev!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Of er ervaring mee is, is zo niet te zeggen. Er zijn 101 vage bedrijfjes die zulke accu's fabriceren, en elke accu zal anders werken / bevallen.

Over het algemeen: Het werkt wel; maar er kunnen problemen door ontstaan. Mischien zijn ze minder goed getest, van een goedkoper materiaal, wie zal het zeggen. Feit is iig dat het meerdere keren is voorgekomen dat zulke accu's (te) heet worden, en je telefoon en/of zijn omgeving kunnen vernielen of besmeuren.

't is een gok die je neemt...

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 31-03-2003 20:23 ]

Dit topic is gesloten.