[debian - wine - paint shop pro] foutmelding, psp start niet

Pagina: 1
Acties:

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
ik heb zonet wine geinstalleerd als standaardpakket bij woody en 2.4.18 kernel. Ik heb wine geconfigureerd met de setuptool en vervolgens de setup van paint shop pro 7 opgestart vanaf m'n cdrom.

Deze setup verliep vlekkenloos en heeft het een en ander aan bestandjes achtergelaten in ~/.wine/fake_windows/Program Files/Jasc Software Inc/Paint Shop Pro 7/

als ik in die dir wine psp.exe opstart probeert wine psp te starten maar ik krijg de volgende meldingen(aardig wat rijen onder elkaar met verschillende nummertje):
fixme:msvcrt:__CxxFrameHandler (-x40441f54,0x4055591c,0x40441be0,0x40441b7c):stub?

en daar loopt mijn poging om paint shop pro te runnen onder wine vast :( iemand een oplossing/alternatief?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

deepman schreef op 31 March 2003 @ 19:19:
en daar loopt mijn poging om paint shop pro te runnen onder wine vast :( iemand een oplossing/alternatief?
Je zou natuurlijk even op de homepage van Wine kunnen kijken :?

Daar kom je al gauw dit tegen.

Dus je hebt 3 mogelijke oplossingen :
1) je gaat doorklooien met wine
2) je gaat vmware aanschaffen
3) Je stopt met windows applicaties, en gaat The Gimp gebruiken zoals iedereen :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
ok, thnx bespaart me een hoop ergernis. Gimp klinkt wel leuk, maar vind ik persoonlijk ongeschikt zeker als je al tamelijk veel in psp hebt opgezet wat je regelmatig moet aanpassen. Maargoed VMware kan altijd nog.........
thnx