Toon posts:

[Win2k3S]Audigy werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu win2k3S draaien.. (legaal beta) en ik krijg mijn SB audigy 1 player niet aan de gang iemand die hier ook problemen mee had???

ik heb namelijk eerst de drivers van de CD geinstalleerd en daarna ook nog een de winXP/2k drivers geinstalleerd netjes zoals het moet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:17:
Ik heb nu win2k3S draaien.. (legaal beta) en ik krijg mijn SB audigy 1 player niet aan de gang iemand die hier ook problemen mee had???
Mjah, wat gebeurd er precies? Probeer zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er gebeurd en waarom je hem niet aan de praat krijgt, zo kunnen wij je beter helpen.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat voor foutmelding krijg je? Of krijg je gewoon geen geluid? If so, staan dan de sound settings in het control panel wel goed? if not, staat je kaart wel in je device manager?

Verwijderd

control panel -> sounds and audio devices

en dan enable audio

audio staat standaard namelijk uit

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 19:38 ]

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
jah L@af je hebt gelijk... het geluid doet het nu wel (stomstom ik wist dat bij wk3 je standaard helemaal geen rechten hebt, enb dat je alles moet activeren)

maar volgende probleem... het geluid piept en de subwoofer blijft hangen ofzoiets, constant bass (het ligt niet aan mijn speakers want in windhoos 2000 server doet ie het wel gewoon)

w00t

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
- PAsswoord is al gewijzigd ;)

[ Voor 80% gewijzigd door FireStarter op 31-03-2003 19:45 ]

w00t

Verwijderd

Topicstarter
jah L@af je hebt gelijk... het geluid doet het nu wel (stomstom ik wist dat bij wk3 je standaard helemaal geen rechten hebt, enb dat je alles moet activeren)

maar volgende probleem... het geluid piept en de subwoofer blijft hangen ofzoiets, constant bass (het ligt niet aan mijn speakers want in windhoos 2000 server doet ie het wel gewoon)

edit:
slimme log dan ook uit als je op mijn PC zit te kutten robbie >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 19:48 ]

Verwijderd

probeer eens naar directx 9 te upgraden, standaard krijg je directx 8.1
Pagina: 1