Toon posts:

Divx heeft raar beeld in de nwe media player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik heb horizontale strepen in het beeld die ook 'versprongen' zijn! 'WAVE EFFECT'

Ik heb de searh al gebruikt kan alleen niks vinden, Post niet zomaar een topic 8)

HEEEL RAAR |:(

MWMP 9.0 NL
NWE DIVX CODEC
WINDOWS XP
FDDSHOW (plugin voor bijv media player, dat er automatisch de ondertiteling erin komt, top programma btw)

Andere programma's speelt de film wel normaal af!

Iemand suggesties!??

alvast bedank

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:11:
Ik heb de searh al gebruikt kan alleen niks vinden, Post niet zomaar een topic 8)
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstartFAQ Forumgedrag - Topicstart[quote]• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).Wat heb je al gevonden?

[search=strepen divx], om maar een suggestie te doen :).

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vind niks wat ik voor probleem heb, ik wil graag wmp gebruiken omdat daar automatisch de ondertitels inkomen, maar in wmp is dus het beeld raar, net zoals je je monitor op een te hoge resolutie zet en dat je monitor het niet aan kan! En Divx player 2.0 speelt hij het beeld wel goed af alleen het geluid speelt ie met ruis af!, dat ik heb ik nog niet gevonden in andere topics of ik moet ergens overheen hebben gekeken!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zeg dan eens waarop je zoal gezocht hebt, en heb je het linkje van Compubiter (zoeken naar..) al geprobeerd?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ja,

strepen wmp
strepen wmp divx
divx vaag
divx raar
divx vaag wmp
divx raar wmp
en nog een paar van zulke ik heb echt wel gezocht hor

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 20:51 ]

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 20:44:
Nou ik vind niks wat ik voor probleem heb, ik wil graag wmp gebruiken omdat daar automatisch de ondertitels inkomen,
Als het daarom gaat, gebruik BSplayer, hoef je niet eens een extra plugin te hebben. Maarja je wilt natuurlijk een oplossing voor je probleem.
En...?

[ Voor 15% gewijzigd door thejoker80 op 31-03-2003 20:51 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je dat ook bij andere players. Zo ja: Codec probleem, test met GSpot of de juiste codecs zijn geinstalleerd. Zo ja: Reinstall ze onstebeurt nog eens.

Heb je dat niet met andere, dan zal ik maar inderdaad doen wat thejoker80 zegt. Alhoewel ik niks van een plugin weet, hier werkt het direct.

En wat bedoel je in vredesnaam met "WAVE EFFECT"? Als het niet is uit te leggen, maak dan een screenshot. Hoe dit met movies gaat? screenshot proggie voor win media player

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het net met bsplayer geprobeerd, er blijven rare strepen in, ik zal zo ff een screenshot maken

Verwijderd

Topicstarter
screenshot lukt nie, met bsplayer krijg ik allemaal rare kleuren :S

Verwijderd

probeer es Divx van je pc te gooien en daarna een cleane divx er op te zetten, en ligt het niet aan je film zelf :?

Verwijderd

Bij mij doet hij ook vaag. Dan staat het beeld er half op. En dan links onderin.
Heb ik gekregen sinds ik de laatste versie erop heb gezet.
Pagina: 1