Lokale SMTP Server

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:12
Hey :)

Ik heb voor een vraag. Voor een muziekvereniging heb ik een site opgezet, met e-mail adres enzow erbij. Maar je krijgt alleen maar een POP3 account, dus mail opahalen. Maul verzenden kan niet.

Weet iemand een programma waarmee ik de SMTP server als lokale server kan instellen zodat die PC dan ook zelf de mail verstuurt :? Het liefst een kleim simpel en gratis progie :)

Thx

Verwijderd

welk OS?

• Flappie
Oeps vergeten te vermelden. Windows 98 (2e editie maar dat maakt niks uit :P )

• KorZijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11-2021

KorZijl

errare humanum est

Je kunt toch gewoon de SMTP-server van je provider gebruiken? :?
Of snap ik jou niet?

• Flappie
KorZijl schreef op 31 March 2003 @ 19:11:
Je kunt toch gewoon de SMTP-server van je provider gebruiken? :?
Of snap ik jou niet?
Nee :) Want die hebben ze daar niet :) als inkomende mail gebruiken ze de mailserver van de hostingprovider en uitgaande hebben ze daar niet.

Ooh ja, de internet provider is KPN Direct Internet = geen uitgaande mailserver dus :)

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

luke_otto

pang pang luckyluke

Verwijderd

Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, heb je misschien hier wat aan.

http://www.qksoft.com/qk-smtp-server/

anders zie KorZijl :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En nog meer opties:

Bij download.com zoeken naar 'smtp server', bovenaan zoeken op google staat http://directory.google.c...are/Internet/Servers/Mail en op GoT binnen SA zoeken op 'eigen smtp server' levert ook best wat op :Y)

Daar red je het niet mee? (Ik neem aan dat je al daar gezocht had natuurlijk :+ )

Zie ook KorZijl; wat is er mis met de server van je ISP?

edit:

/me strijkt over z'n hart: MDaemon wordt ook nogal eens aanbevolen

[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 31-03-2003 19:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Flappie
Ja dat is nou juist het probleem. Ze hebben daar geen ISP :) Ja, KPN Direct, maar dan heb je alleen Internet meer niet.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ikzelf heb zeer goede ervaringen met ArgoSoft mailserver. Dit werkt onder Windows.
Het werkt simpel terwijl er redelijk veel is in te stellen (is wel afhankelijk van welke versie je hebt, free/plus/pro).
Het is een complete mailserver wat behalve SMTP ppl POP3, Webmail en WAPmail heeft, maar dat had je geloof ik niet nodig.

edit: http://www.argosoft.com ;)

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 31-03-2003 20:38 ]

🌞🍃

• Flappie
Kijk daar heb ik wat aan :) die Freeware versie lijkt me wel wat. eens ff proberen :) Thx ! :)

Verwijderd

Wat voor vage verbinding is dat dan van de KPN? En wat is het adres van de pop-server?
Pagina: 1