Iiyama HM903DT A strepen in beeld ?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:04
Ik heb dus een Iiyama HM903DT A en nu zag ik dat er twee strepen door me beeld liepen, is dit normaal ? (ik neem aan van niet) :+ Zijn dode pixels mogelijk ? Ik heb de monitor nog geen week dus. :(

Ik heb 2 monitors aangesloten en op de andere is niets te zien dus me videokaart is het niet, het maakt niet uit welke resolutie ik gebruik.

Andere vraag, hoe komt het dat lichte kleuren en de figuren zo onduidelijk worden weergegeven ?

Screenshot komt eraan, heb dus geen zin want op screenshot is niks te zien zit puur in het beeldscherm

[ Voor 9% gewijzigd door harry64 op 31-03-2003 17:49 ]

Verwijderd

Is jouw monitor zo'n grote CRT met een plat scherm? Dan is het namelijk normaal, anders kon die platte techniek niet werken op 1 of andere manier. Ik heb het hier ook maar zie het eigenlijk nooit.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

die 2 strepen is om het raster goed op zijn plaats te houden ofzo :)
dat hoort gewoon en je ziet het niet zo snel, behalve als je veel lichte (zoals wit) achtergrond hebt ;)
dit hoort dus gewoon zo en na een tijdje zie je het ook niet meer :)

en hoe het weergegeven wordt heeft waarschijnlijk te maken met je videokaart :)
welke heb je :?
en heb je al andere drivers geprobeerd :?

[ Voor 23% gewijzigd door chucky666 op 31-03-2003 18:14 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dode pixels zijn het zeker niet, want de kans dat jij precies een streep heb met dode pixels is wel erg klein en de kans op dode pixels bij een CTR is toch al bijna 0 ;)

Ik heb deze monitor ook en deze strepen zijn normaal en zie ze alleen als ik erg goed kijk. Geloof me, het verdwijnt vanzelf. Of tenminste, je zal ze na een tijdje niet meer zien ;)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ligt aan het Trinitron principe dacht ik. Zoek maar eens op trinitron en strepen ;)

/edit/
@Got vond ik zat, @Google ook (1e link!)

En veel beter dan deze zul je ze niet vinden ;)

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 31-03-2003 18:34 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:42
ja die twee strepen wil zeggen dat je een trinitron beeldbuis hebt, en als je er niet op let zie je ze niet hoor

zijn als het goed is 2 horizontale strepen, 1 net onder en 1 net boven het midden ongeveer

[ Voor 30% gewijzigd door Emcee op 31-03-2003 18:36 ]

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Hoort zo. Heb ik ook bij mijn monitor. Is weliswaar een HM704UTC. Kijk maar eens in je boekje, daar moet het ook instaan.

Verwijderd

ik heb zelf ook die ilyama gekocht en het is idd normaal...
alle dynatron beeldbuizen (gemaakt door sony) hebben dit omdat heb beeld in 3 delen is ingedeeld....
ik ga de mijne terug brengen...ik stoor me er erg aan

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is toch wel aardig bekend, stata ook in elke review genoemd :)

Volgende keer toch even iets beter uitzoeken wat je koopt :o
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.