hallo : ik heb een multi pc modem van alcatel speed touch 510 maar ik kan geen webcam +microfoon + foto of bestand van msn verstuurenmaar als ik een 56k modem met inbel nummer dan werkt het wel ik heb echt van alles geprobeerd maar zonder resultaat Dank u wel
Heb je al in de FAQ gekeken?Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 17:25:
hallo : ik heb een multi pc modem van alcatel speed touch 510 maar ik kan geen webcam +microfoon + foto of bestand van msn verstuurenmaar als ik een 56k modem met inbel nummer dan werkt het wel ik heb echt van alles geprobeerd maar zonder resultaat Dank u wel
Wat heb je al geprobeerd?
En natuurlijk het belangrijkste en meteen de oplossing: Heb je je NAT goed geconfigureerd?
Dat kun je doen door met je browser naar 10.0.0.138 te surfen, Advanced, NAT.
Daar moet je dan wel de goede poorten mappen.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Kijk eens hier:
Het Grote Poortmappingsverhaal
Eventuele verdere vragen over dit onderwerp mag je, nadat je bovenstaande FAQ hebt doorgenomen en de search hebt gebruikt, posten in NT, en liever niet in I&T
Het Grote Poortmappingsverhaal
Eventuele verdere vragen over dit onderwerp mag je, nadat je bovenstaande FAQ hebt doorgenomen en de search hebt gebruikt, posten in NT, en liever niet in I&T
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()