Toon posts:

Project IGI 2 Covert Strike

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej mensen

kan iemand me helpen ik zit namelijk een beetje vast...

Ik zit nu in dat level dat je gevangen bent genomen samen met die andere idioot. Het spel begint dan ook dat je iemand dood steekt zodat je weer op vrije voeten bent.

Ik heb bijna alle objectives gehad, maar objective nummer 6 daar kom ik niet voorbij, ik heb op internet al gezocht naar walkthroughs maar niks gevonden over dat level.

Kan iemand me kan helpen met een walktrough of een tip om verder te komen in dat level

alvast bedankt

Het level maakt me namelijk een beetje gek, zit er al een aantal dagen mee te klooien 8)7

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Schop in de richting van SPV :)

Zijn er geen walktroughs te vinden van IGI2?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb ook even gezocht naar walktroughs, ook niet 123 iets kunnen vinden... als je wanhopig bent kan je wel cheats proberen: klik.

Gamefaqs.com had iig niks, en GOogle levert ook niet echt veel op...

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Nou ik heb het nog erger, sinds level 2 zit er een delay op me muis :( Dus verder spelen lukt niet echt :/

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik schop dit topic even omhoog aangezien ik ook vast zit. Ik heb overal gezocht naar een walk-through maar die schijnt er niet te zijn. Natuurlijk kan ik wel de cheat gebruiken maar het gaat mij om de te gebruiken tactiek, benadering en strategie... Het gebruiken van een cheat helpt daar niet echt mee en ik denk wanneer ik dat level onder de knie heb het mij ook verder zal helpen in de overige levels...

Level drie: er wordt een snipergun en een pistool gedropt. Deze weet ik makkelijk op te pikken, die twee gastjes leg ik neer met mijn pistool met demper. Vervolgens door de berg op, leg ook daar de tegenstanders om. De patrouille van 5 man die polshoogte komt nemen is ook neer, datzelfde geldt voor de twee man bewaking op de bergpas.. Zo ver geen problemen.

Eenmaal aan het einde van de bergpas aangekomen kruip ik het laatste stuk naar het weerstation... kruip ongezien naar de eerste barrak (objective 2) om de documenten te stelen. Daar staat een bewaker die ik, naar mijn mening, moet omleggen om uberhaupt bij de kluis te komen waarin de documenten liggen. En dan begint de shit :o

Bij het minste geringste trommel ik het gehele kamp bij elkaar waardoor zij mij elke keer colectief naar de eeuwige jachtvelden sturen. Wat ik ook probeer, ik kom er niet uit. Een direct assault is ook geen optie; er komt versterking middels een heli, dag dag, zwaai zwaai, wederom richting de eeuwige jachtvelden ;(

Wat is nou de tactiek om ongezien danwel ongestoord de objectives uit te voeren en de missie tot een goed einde te brengen? Ik heb al gekeken of er een optie is om de kleding over te nemen van de tegenstander, maar dat kan volgens mij ook niet...

Wie helpt mij? :*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
XceeD > Zie je ICQ :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.