Programmer - an organism that turns coffee into software.
Het is de vraag of het plaatsen van dat soort links illegaal is voor GoT. Volgens mij hebben de meeste sites geen voorwaarde dat je aangeklaagd kunt worden voor het gebruik van een banner killer
...
Verder vind ik bannerkillers nogal lame. Als je bijv. ergens goed gehost wilt worden (zonder banners) moet je gewoon bij een betaalde webhoster gaan zitten, IMO.
Verder vind ik bannerkillers nogal lame. Als je bijv. ergens goed gehost wilt worden (zonder banners) moet je gewoon bij een betaalde webhoster gaan zitten, IMO.
Pfff, en dan is het zeker ook illegaal om de andere kant uit te kijken als er een bus met reclame voorbijrijdt??
Als jij dan gratis met de bus mee kan rijden...
En als ik nu betaal ? Mag ik dan wel een Bannerkiller hebben ?Op maandag 20 november 2000 15:46 schreef Femme het volgende:
Zo ja, wat kost T.net en GoT per maand ? (dit is overigens een serieuze vraag die ik al vaker heb gesteld)
Het is volgens mij niet mogelijk om mensen aan te klagen die links plaatsen naar sites, Zolang je zelf niet host. Anders zou altavista of elke ander zoekmachine nogal wat problemen hebben.Op maandag 20 november 2000 15:46 schreef Femme het volgende:
Het is de vraag of het plaatsen van dat soort links illegaal is voor GoT. Volgens mij hebben de meeste sites geen voorwaarde dat je aangeklaagd kunt worden voor het gebruik van een banner killer...
Dan is oc-en ook illegaal...
Met oc-en kost de producent niet direct geld. Indirect maar een klein gedeelte, aangezien je met oc-en ook de levensduur van je apparatuur omlaag haalt.
Met hosting bij bannersite's kost het de webhoster direct geld. En in de policy van elke (die ik nog gelezen heb) eisen ze van je dat je de banner laat staan.
En bij oc-en staat niet bij de producent dat je systeem niet anders mag instellen (klote zin maar ja je snapt het wel
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Ben ik niet helemaal met je eens dat het de levensduur verkort, omdat een pc nou eenmaal een hele dure wegwerpaansteker is. Een pc is er op gebouwd minimaal 5 jaar mee tegaan, dat doen ze meestal ook. Maar ik zou er geen probleem mee hebben als mijn ge-oc-de p3 750@1125 er in 3 jaar mee zou nokken, omdat de meeste mensen hun pc in die periode upgraden of een geheel nieuw systeem kopen. Deze draait nou al bijna een jaar en ik zit al aan een upgrade te denken.
Maar weer ff ontopic
Bannerkillers zijn gwoon triest, zelf zou ik ze alleen gebruiken als ik een KCMA verbinding had die extreem traag was (<1kb/sec). En zelfs dan zou ik het niet tof vinden, reclame hoort er nou eenmaal bij. Zonder al die reclame was tweakers niet tweakers zoals we tweakers nu kennen
Maar die links zijn IMHO niet illegaal.
Maar weer ff ontopic
Bannerkillers zijn gwoon triest, zelf zou ik ze alleen gebruiken als ik een KCMA verbinding had die extreem traag was (<1kb/sec). En zelfs dan zou ik het niet tof vinden, reclame hoort er nou eenmaal bij. Zonder al die reclame was tweakers niet tweakers zoals we tweakers nu kennen
Maar die links zijn IMHO niet illegaal.
Verwijderd
Maar...
Wat kost Tweakers.net p/p/m als je geen banners wilt? (zou best een goeie service zijn, gewoon een relaxder netter Tweakers.net als je maar dokt en anders: bannersstaren. Maar meer als 5 piek per maand heb ik er niet voor over, want dat als 10 keer zo veel als de banner inkomsten die ik genereer. (een hit betaalt ongeveer Fl.0,001 geloof ik.)
Wat kost Tweakers.net p/p/m als je geen banners wilt? (zou best een goeie service zijn, gewoon een relaxder netter Tweakers.net als je maar dokt en anders: bannersstaren. Maar meer als 5 piek per maand heb ik er niet voor over, want dat als 10 keer zo veel als de banner inkomsten die ik genereer. (een hit betaalt ongeveer Fl.0,001 geloof ik.)
Hfl. 30,- per jaar is toch aardig. Ik zou het er ook voor over hebben. Misschien tijd voor een Poll ?Op maandag 20 november 2000 23:50 schreef CyberJunk86. het volgende:
Maar...
Wat kost Tweakers.net p/p/m als je geen banners wilt? (zou best een goeie service zijn, gewoon een relaxder netter Tweakers.net als je maar dokt en anders: bannersstaren. Maar meer als 5 piek per maand heb ik er niet voor over,
30 * 18231 = Hfl. 546930 per jaar.
Daar kan je aardig wat Casebadges voor bestellen ;-)
Pagina: 1