dvd films branden met Sony DW-U10A

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• SvenG
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 10:56
Probleem:

films zijn afspeelbaar op de pc ( PowerDVD) , maar op m'n standalone niet.

Ik heb bv een copie gemaakt van mijn backup Lord of the Ring dvd. Een copie van een copie dus, op een zelfde soort schijfje (ik geloof + R, anders - R)

Echter met dit resultaat...

Ik maak een image met DVD x Copy & brandt met Nero ( DVD X Copy wil niet fikken, terwijl de brander correct wordt weergegeven ??!)

Errug vaag duzzz. t an niet aan mn standalone dvd liggen , want t zelfde type schijfje lust 'ie wel (eerste copie Lord of ..)

Ik heb 1x bij nero aangevinkt dat ie em compatible moest maken met Xbox moviedvd formaat, de andere x niet. Ook een andere dvd (Ziggy Marley) spiltst ie wel netjes, echter niet afspeelbaar, mn dvd player zegt: na READ , vervolgens INSERT DISC 8)7

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
welke versie DVDXcopy gebruik je :?

als je 1.3.1 gebruikt kan je beter overstappen op 1.4.1 want 1.3.1 heeft zijn gebreken in het aangeven van de ruimte die hij nodig heeft op de nieuwe DVD had ik ook namelijk, 1.4.1 lost waarschijnlijk jouw probleem op :)

Verwijderd

Met bepaalde Nero-versies had ik ook dit verschijnsel :( met m'n Sony DRU500A, is ooit opgelost met een nieuwere release :) , toen weer geintroduceerd met een nog nieuwere release :( , en nu weer opgelost :) (en hopelijk definitief) met de 5.5.10.15. Dus probeer 't eens met deze versie (patch gewoon te downen vanaf nero website).

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

Nitai

Live the life you love.

wat is je firmware van je Sony? Met de mijne gaat het overigens wel goed. DvdXcopy ben ik nooit fan van geweest, met Instantcopy icm DVD decrypter werkt het als een zonnetje! Check een recente topic in Software Algemeen hierover.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:22
Ik heb in het begin ook veel problemen gehad met deze brander... maar het probleem ligt meestal bij de DVD-schijven, probeer eens een ander merkt. Ook het updaten naar firmware versie 1.1c helpt iets.
Verder gebruik ik recordnowMax, hiermee brand ik alles goed!!! Bij Nero kunnnen er nog af en toe fouten komen....

succes

• SvenG
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 10:56
Thank you guys !@ ik ga t uitproberen

Caio Sven

Verwijderd

Welke DVD heb je gebruikt.
Een DVD- of een DVD+r.
Weet je zeker of je DVD speler dat DVD formaat aan kan.

Kijk ff hier: http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php

Overigens een site om te bewaren :P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Beetje loze kick :)

[ Voor 27% gewijzigd door BalusC op 21-05-2003 12:06 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.