[google] Faq: Onduidelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Uit de FAQ van google:

5. Hoe komt het dat af en toe de titel van de pagina niet in de zoekresultaten voorkomt?

De web crawler van Google - Googlebot - kan tevens resultaten produceren van een pagina terwijl deze pagina nog niet bekeken is, wat veel zoekmachines niet kunnen. Deze pagina's worden dan als URL weergegeven.

Wie snapt dit?
Want ik heb dus dit probleem met mirdesign.nl !

Ik was afgelopen 4 dagen wel te vinden met titel en beschrijving en nu ineens weer niet.
Je zal zien dat dit over 7 dagen zich weer herhaald..ik wordt er gek van, dit gaat al weken zo.
Hoe kan dit? (Dat heeft te maken met hetgeen uit de FAQ denk ik, maar wat betekend het?)

[ Voor 3% gewijzigd door Mir op 31-03-2003 16:53 ]

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Waarom een nieuw topic :?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:20

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

dubbelpost :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Omdat dat andere topic zo totaal verkeer begrepen werd.

iedereen dacht dat ik gewoon niet opgenomen werd door google.
terwijl het probleem 100% anders is.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:04

Reptile209

- gers -

Google werkt met een scoretelling van het aantal verwijzingen *naar* jouw pagina. Als de zoekbot dus al wel 20 links naar je pagina heeft gevonden, maar het ding zelf nog niet heeft geindexeerd, kan hij al hits geven op basis van keywords van andere pagina's. Pas als de pagina zelf geindexeerd is, komt je omschrijving en titel er bij te staan.

VB.
Ik link naar jouw www.erwtensoep.nl vanaf Reptile_Aan_De_Race.nl. Al mijn andere links gaan over koken, dus zal erwtensoep.nl daar ook wel over gaan.
Die verschijnt dan al als www.erwtensoep.nl [geen beschrijving].

Pas een dag later komt de bot bij jouw site, en constateert daar dat er META-tags zijn, en dat je pagina over mist gaat ipv soep... Maar meestal gaat dit dus wel goed.

edit:
Tussen twee indexes door zal hij de info wel weggooien ofzo, kweenie :)

[ Voor 7% gewijzigd door Reptile209 op 31-03-2003 17:13 ]

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.