Welk LCD scherm voldoet aan deze eisen?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• cordswires
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 16:11
Ik zoek een LCD scherm, en heb zelf een behoorlijk specifiek eisenpakket ervoor. Nu kan ik nergens een fatsoenlijke site vinden waar schermpjes tegen elkaar afgestreept worden. Ook ome Tom (tomshardware) heeft dit helaas niet. Wie heeft suggesties...

EISEN:
--------
17" LCD
1280x1024
DVI ingang
Geen speakers
Zwarte kleur
Pivoting functie

WENSEN:
-----------
Hoe lager de rise/fall tijd en hoe hoger het contrast, hoe beter.

Het belangrijkste is dat ik wel in de 'normale' prijsklasse zit. Het is jammer dat de Samsung 172T geen pivot heeft en in zwart verkrijgbaar is, dat is wel een klassemonitor. De 171N kan 't dan weer wel maar is met D-sub, bah...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zonder dat ik een direct idee heb zou ik het volgende doen. Naar mijn idee is de 'pivoting functie' de meest exotische eis. Ik zou eens gaan zoeken welke schermen dat allemaal hebben. De rest van de punten is een minder probleem.

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 10:24
www.tftscherm.nl heeft wel een aardige verzameling...

• satyriasis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07 22:05
ik zou idd net zoals icestorm eerst op pivoting functie selecteren, daarna op kleur, en dan mbv pricewatch en overige eisen de rest eruit halen dan blijven er volgens mij nooit veel over :) >:)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is echt iets wat je zelf op kan/moet zoeken. Neem ook een kijkje in TFT/Gamen - the final episode part 4., en zoek reviews en roundups van monitoren :)

Dit topic is gesloten.