hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Verder lijkt me dit meer een vraagje voor in software
my computer\hkey_current_user\software\logitech\itouch\currentversion
een key staan reg_sz die heet mediaplayer -> deze laat ik verwijzen naar C:\program files\winamp\winamp.exe
Waarschijnlijk moet jij een soort gelijke key zoeken, echter dan niet in een logitech map, maar in een map die labtec heet oid
succes en laat even weten of het gelukt is.
bij mij staat in het register enkel een key play/pause. deze kan ik vervangen door winamp ("C:\Program Files\Winamp3\Studio.exe") maar dan doet ie nog altijd niks!
ik denk eerder dat je hem moet verwijzen naar winamp.exe (maar heb geen winamp 3 hiero, dus weet het niet zeker)
heb ff winamp 3 geinstalleerd, en het bestand wat je moet hebben is winamp3.exe
die studio.exe is dat visualization gedoe, maar heeft idd hetzelfde icoon, een beetje verwarrend
[ Voor 37% gewijzigd door Dreamstar op 31-03-2003 21:40 . Reden: Stukkie erbij prakken ]
Uuuhhmm nee hoor. Winamp 3 draait toch echt onder de naam Studio.exe. Start winamp maar op en doe dan maar ctrl alt del.Dreamstar schreef op 31 March 2003 @ 21:38:
is dat studio.exe niet die advanced visualization studio ?
ik denk eerder dat je hem moet verwijzen naar winamp.exe (maar heb geen winamp 3 hiero, dus weet het niet zeker)
edit:
heb ff winamp 3 geinstalleerd, en het bestand wat je moet hebben is winamp3.exe
die studio.exe is dat visualization gedoe, maar heeft idd hetzelfde icoon, een beetje verwarrend
Zo heb ik het gedaan met mn trust draadloss keyboard, Werkt geweldig
Verwijderd
Als ik bij mij kijk naar de shortcut staat er toch echt winamp3.exe.Twistedmark schreef op 31 March 2003 @ 21:43:
[...]
Uuuhhmm nee hoor. Winamp 3 draait toch echt onder de naam Studio.exe. Start winamp maar op en doe dan maar ctrl alt del.
Ik heb dat niet getest overigens, ik gebruik nog steeds Winamp 2.x
Verwijderd
Bij mij met Logitech psies t zelfde probleem
Maar nu is er voor een winamp drie een plugin die die multimedia keys kan aanstuuren en het werkt weer als een trein
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Winamp 3 met nieuw Logitech toetsenbord: onmogelijk?
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados