Hoe play/pause button voor winamp gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik heb een draadloos toetsenbord van labtec aangeschaft. Nu zitten daar snelknoppen op waaronder een play/pause button.
Deze is (naar ik aanneem) bedoeld voor de CD-speler....maar ik luister enkel mp3 via winamp!

Weet iemand of ik deze snelknop ook voor winamp kan gebruiken (het kan iig niet met bijgeleverder software van labtec)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Kijk eens op de labtec site? Misschien ligt het wel aan Winamp 3, want mijn start/pause knop doet het ook niet, en next of previous song doet het ook niet.

Verder lijkt me dit meer een vraagje voor in software ;) succes en als je het weet, je mag best vertellen hoe het werkt ;)

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
staat niet op desite (was ik al geweest)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17

-ET-

Phone Home

in voor logitech staat het in het register aangegeven waarschijnlijk voor labtec ook. Ik zit nu niet thuis dus weet niet de exacte sleutel. kijk vanavond wel ff

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
ok! ik hoor het dan wel!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17

-ET-

Phone Home

ik heb in het register onder

my computer\hkey_current_user\software\logitech\itouch\currentversion

een key staan reg_sz die heet mediaplayer -> deze laat ik verwijzen naar C:\program files\winamp\winamp.exe

Waarschijnlijk moet jij een soort gelijke key zoeken, echter dan niet in een logitech map, maar in een map die labtec heet oid

succes en laat even weten of het gelukt is.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
werkt niet...helaas.
bij mij staat in het register enkel een key play/pause. deze kan ik vervangen door winamp ("C:\Program Files\Winamp3\Studio.exe") maar dan doet ie nog altijd niks!

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
is dat studio.exe niet die advanced visualization studio ?
ik denk eerder dat je hem moet verwijzen naar winamp.exe (maar heb geen winamp 3 hiero, dus weet het niet zeker)

edit:

heb ff winamp 3 geinstalleerd, en het bestand wat je moet hebben is winamp3.exe
die studio.exe is dat visualization gedoe, maar heeft idd hetzelfde icoon, een beetje verwarrend

[ Voor 37% gewijzigd door Dreamstar op 31-03-2003 21:40 . Reden: Stukkie erbij prakken ]

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:13
Dreamstar schreef op 31 March 2003 @ 21:38:
is dat studio.exe niet die advanced visualization studio ?
ik denk eerder dat je hem moet verwijzen naar winamp.exe (maar heb geen winamp 3 hiero, dus weet het niet zeker)

edit:

heb ff winamp 3 geinstalleerd, en het bestand wat je moet hebben is winamp3.exe
die studio.exe is dat visualization gedoe, maar heeft idd hetzelfde icoon, een beetje verwarrend
Uuuhhmm nee hoor. Winamp 3 draait toch echt onder de naam Studio.exe. Start winamp maar op en doe dan maar ctrl alt del.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Winamp Execute downloaden, en dan de toetsen laten verwijzen naar die exe's
Zo heb ik het gedaan met mn trust draadloss keyboard, Werkt geweldig

Verwijderd

Twistedmark schreef op 31 March 2003 @ 21:43:
[...]

Uuuhhmm nee hoor. Winamp 3 draait toch echt onder de naam Studio.exe. Start winamp maar op en doe dan maar ctrl alt del.
Als ik bij mij kijk naar de shortcut staat er toch echt winamp3.exe.

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Heb hier een Cherry Cybo@ard met mulitmedia keys en daarmee kreeg ik winamp 3 ook niet aan de praat. Echter onder winamp 2.x werkt het prima! (Jammer dat ik zo geen gebruik kan maken van de X-fader)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik denk dat je het probleem eerder moet zoeken in Winamp 3 i.c.m. mogelijk verouderde Labtec drivers. In eerste instantie werkte iTouch ook niet samen met Winamp 3, maar met een nieuwere revisie van iTouch schijnt het wel te werken.

Ik heb dat niet getest overigens, ik gebruik nog steeds Winamp 2.x :)

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik wijt het dan maar aan winamp3. Zal nog een en ander proberen...maar zal wel niet werken dan....

• Twistedmark
Ik heb een Logitech Internet Navigator Special Edition. Met de wat oudere drivers kon ik winamp 3 ook niet besturen. Bij winamp 2 lukte dit echter wel. Probeer winamp 2 dus eens.

Verwijderd

Om op dit topic nog maar eens terug te komen; try Winamp 2 idd.
Bij mij met Logitech psies t zelfde probleem :( Winamp 2 doet t perfect :)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik heb ook een soortgelijk probleem gehad met me ms natural keyboard pro.

Maar nu is er voor een winamp drie een plugin die die multimedia keys kan aanstuuren en het werkt weer als een trein :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 19:50

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Voor die gene die het willen weten voor logitech lees deze tread eens... en je weet het :)

Winamp 3 met nieuw Logitech toetsenbord: onmogelijk?

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Twistedmark
De nieuwste update van Logitech bevat geloof ik Winamp 3 ondersteuning. Hoef je geen hele thread voor te lezen.
Pagina: 1