Toon posts:

V-Tuner van R9700 pro (Giga-Byte)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Maya II 9700 pro van gigabyte.
Nou zit daar standaard V-Tuner bij, en hiermee kan je onderandere de core clock en memory clock instellen. nu drukte ik op help en zag ik dit scherm staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/upload/2588.jpg

Terwijl ik enkel maar dit scherm voor me krijg:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/upload/2589.jpg

En ik krijg voor geen enkele mogenlijkheid dat andere scherm ernaast zoals op het eerste plaatje.
Hoe kan ik dit tevoorschijn krijgen ?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35
Uhm de manual al (boekje/cd) gelezen, of de helpfiles die eventueel op de cd staan ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
PsYgHo schreef op 31 March 2003 @ 16:48:
Uhm de manual al (boekje/cd) gelezen, of de helpfiles die eventueel op de cd staan ?
hehe ja die zeggen dr niks over:P stelletje |:(

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 16:20
Ik heb nog niet gehoord dat een radeon 9500/9700 (pro) een warmtesensor op z'n gpu en memory heeft...dus kan het proggie het natuurlijk ook niet weergeven !!!
Lijkt me het meest logische antwoord, maar 't is natuurlijk ook maar een gissing...

Verwijderd

Topicstarter
hmmm erg vreemd ik heb de duurste en beste/snelste versie tot nu toe van Gigabyte, en neem aan dat ze het niet voor zn kat z'n achterste in de helpfile laten zien?

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Die V-tuner is leuk voor de monitor functies, maar om te overklokken is het niet veel.

Ik zou powerstrip gebruiken, werkt altijd.

Verwijderd

Topicstarter
roedie schreef op 31 maart 2003 @ 18:55:
Die V-tuner is leuk voor de monitor functies, maar om te overklokken is het niet veel.

Ik zou powerstrip gebruiken, werkt altijd.
gaat mij niet om hem over te clocken! gaat erover waarom ik niet het scherm zie zoals in de helpfile staat :O

Verwijderd

LOL@ThePlaYeRr

Dude, als je videokaart geen temp-sensortje heeft dan laat ie dat gewoon niet zien.

That's it ;)

Em het zou ook nog eens per ongeluk een screenshotje kunnen zijn van een andere versie ofzo. :?

Of van een andere videokaart :?

Ik doe maar een paar suggesties :z

Verwijderd

Topicstarter
wat is dit nu voor gedonder? ik krijg dat progje er toch bij! en dat progje krijg je enkel bij die maya van gigabyte dus niets andere kaart of andere versie, trouwens ik heb de duurste en zwaarste uitvoering daarop mag dat toch zitten. echt heel vreemd dat dit er zo staat

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:38
Ik heb precies hetzelfde met m'n Gigabyte Radeon 9000 Pro II Maya. Terwijl overal afbeeldingen staan van de uitgebreide versie. Ik heb niet kunnen vinden wat het is.

Verwijderd

Topicstarter
opzich kan ik het begrijpen bij de goedkopere versies etc... maar niet bij de duurste, nieuwste versie :s zal wel aan mij liggen :P

Verwijderd

In het boekje van mijn A7V333 staat bij de troubleshooting guide dat als ie niet werkt ik er een pentium 4 socket 438 in moet stoppen en dat terwijl mijn mobo toch echt een SocketA mobo is.

Dus er gebeuren wel raardere dingen

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:51
Die uitgebreide versie is een oude versie die bij de 8500 kaarten van Gigabyte geleverd werd (ook niet bij allemaal trouwens).
Op zich is het programma nog wel hetzelfde, maar zoals al opgemerkt heb je geen temperatuur sensor op je 9700 zitten, die er op de 8500 wel in zat (tenminste bij de Gigabyte 8500). Daarom krijg je de uitgebreide versie dus niet.
Waarom je dan ook niet de snelheid van de fan kan regelen weet ik ook niet, maar goed.
Vanaf de 9000 (ik heb zelf nu een 9000 Pro II) krijg je dus de gestripte versie van V-Tuner, jammer maar helaas.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:38
Schmoove schreef op 01 April 2003 @ 09:49:
Die uitgebreide versie is een oude versie die bij de 8500 kaarten van Gigabyte geleverd werd (ook niet bij allemaal trouwens).
Op zich is het programma nog wel hetzelfde, maar zoals al opgemerkt heb je geen temperatuur sensor op je 9700 zitten, die er op de 8500 wel in zat (tenminste bij de Gigabyte 8500). Daarom krijg je de uitgebreide versie dus niet.
Waarom je dan ook niet de snelheid van de fan kan regelen weet ik ook niet, maar goed.
Vanaf de 9000 (ik heb zelf nu een 9000 Pro II) krijg je dus de gestripte versie van V-Tuner, jammer maar helaas.
Dat vermoede ik al want een vriend van mij heeft een Gigabyte Radeon 8500 Maya en die heeft wel de uitgebreide versie. :)

Verwijderd

Dit antwoord :( kreeg ik van Gigabyte op dezelfde vraag:
==========================================================
Dear Sir,
Thank you for supporting Gigabyte products.
I got confirmation from our software department that the Radeon 9700 Pro cannot support V-Tuner extended menus. With regards to AGP 4X speed message in the Gigabyte Utility. Please kindly check in the BIOS if AGP speed is set to 8X, please see the attached file as I tested it on my side. Thank you.

Best Regards,
============================
Technical Support Team
Gigabyte Technology B.V.
Tel : 0900(Gigabyte)44422983
Fax : +31 (0)40-2902089
Email : Support@giga-byte.nl
http://www.giga-byte.nl/
============================
Pagina: 1