Mp3/wav bestanden converteren naar Ogg vorbis

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
Hoi,

Ik heb hier unreal tournament 2003 draaien en ik zit nou es een beetje te denken dat er als het goed is een mogelijkheid moet zijn dat je je eigen muziek :*) er in kunt zetten maar deze moet dan eerst wel geconverteerd worden naar een ogg formaat. Heeft iemand daar een handig programmatje of een link naar een site.

Greetzzzz ....

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:11
Wat dacht je van google? :)
[google=mp3 convert ogg]

Eerste hit :P

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ook google :/

edit: traag! :D

[ Voor 67% gewijzigd door sh4d0wman op 31-03-2003 16:22 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Compubiter in "vanuit een cue-sheet een mp3 splitsen" --> Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Misschien is het handig om de volgende keer even te zeggen wat je al had gevonden (of geef je zoektermen). Dan hoeven wij dat niet meer voor te stellen (en het scheelt slotjes en kan je NOG beter geholpen worden ;) )...

Maar ook iets als zoeken op download.com naar 'convert mp3 ogg' geeft zat programma's. Dat lijkt me wel genoeg tips :Y)

offtopic:
sh4d0wman: geef dan even wat zoektermen mee, zoals [google=mp3 converteer ogg]. Enkel UTFS roepen is best waar maar toch wat cru ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.