Hoooi mensen , kep eergister een nieuwe voeding gehaalt . De voeding is een Q-teq Gold 400 W (low noise) (2fans) . Ik had 'm er gelijk ingezet en computer opgestart , ging allemaal goed ... toen ik in windows kwam . M'n computer schoot uit na 3 min surfen op I-net . Hij stond helemaal uit , maar het rare is dat m'n DVD-rom LED aanstond en m'n power LED ook
. Dus ik weer in die kast (Chiefteq) rommelen om te kijken iets van snoertjes ofzo verkeerd zaten , niet dus .
Weer die pc aan ... komt niet meer in windows , krijg allemaal gekke kleuren (HD flipt) in het Windows XP laad scherm, dus gelijk m'n PC uitgezet . Weer m'n ouwe voeding erin gezet , en ja hoor alles weer perfect . Weet iemand hoe ik dit gekke probleem kan fixxen ?? . De voltages waren verder "normaal" behalve de 5V+ die op 5,55V+ stond .
//Greetz , Gem
Weer die pc aan ... komt niet meer in windows , krijg allemaal gekke kleuren (HD flipt) in het Windows XP laad scherm, dus gelijk m'n PC uitgezet . Weer m'n ouwe voeding erin gezet , en ja hoor alles weer perfect . Weet iemand hoe ik dit gekke probleem kan fixxen ?? . De voltages waren verder "normaal" behalve de 5V+ die op 5,55V+ stond .
//Greetz , Gem