Toon posts:

[Word97] track changes onbruikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Word document gekregen waar meerdere gebruikers wijzigingen in hadden aangebracht mbv track changes. Probleem: track changes kan nu niet meer gebruikt worden: kan niet meer aan of uit gezet worden. Verder heb ik wel de optie om wijzigingen te accepteren, maar er gebeurt vervolgens niets.
Ik kon hier niets over vinden. Kan het document beschadigd zijn ofzo? Als ik trouwens alles knip-en-plak naar een nieuw doc, dan zijn alle wijzigingen wel doorgevoerd, maar liever gaat het natuurlijk op een correcte manier

(if probleem bekend then nederige buiging) _/-\o_

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

kan niet meer aan of uit gezet worden
Vragen: • Staat Track Changes op dit moment aan of uit?
• Zie je nog wel de wijzigingen die zijn aangebracht door vorige redacteuren?
• Kan het zijn dat er meerdere Word-versies door elkaar zijn gebruikt?

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Verwijderd

Topicstarter
KingRichard schreef op 31 maart 2003 @ 16:48:
[...]

Vragen: • Staat Track Changes op dit moment aan of uit?
aan (TRK in statusbalk brandt)
• Zie je nog wel de wijzigingen die zijn aangebracht door vorige redacteuren?
ja, meerdere redacteuren brachten wijzigingen aan, die zijn ook zichtbaar, met naam en datum
• Kan het zijn dat er meerdere Word-versies door elkaar zijn gebruikt?
zeer waarschijnlijk niet

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Zit er misschien een wachtwoord op? Is het document Read-only? (Ik noem maar wat op aangezien er verder niemand antwoord...)
Het is overigens wel zo dat als je TRK uitzet, de oude wijzigingen nog zichtbaar zijn. En probeer eens rechtsklik op TRK --> Wijzigingen accepteren of negeren (sorry ik heb NL versie).
Daar kun je kiezen hoe het document op je beeldscherm verschijnt. Je kunt daar ook alles in één keer accepteren. Nogmaals, ik roep maar wat.

[ Voor 3% gewijzigd door KingRichard op 01-04-2003 11:12 . Reden: Tagfoutje ]

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ik was er niet vanuit gegaan dat er een ww op het document zou zitten, omdat er geen melding kwam bij het opnenen, en vervolgens er ook gewooon geedit kon worden. Het bleek idd dat een of andere pipo er wel degelijk een ww op heeft gezet, die iig de track changes disabled....

bedankt voor de hulp KingRichard! _/-\o_