Deze combi van servers kan toch niet in 1 netwerk ?

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Het zou gaan om een SBS 4.5, een NT4.0 PDC en een advanced server die fuctioneert als terminal server.

Ik twijfel even over die w2k server, maar van dat die combie van pdc en sbs niet kan, daar ben ik redelijk zeker van ...

iemand aanvullende info of een andere mening ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Gompy58 schreef op 31 maart 2003 @ 15:47:
Het zou gaan om een SBS 4.5, een NT4.0 PDC en een advanced server die fuctioneert als terminal server.

Ik twijfel even over die w2k server, maar van dat die combie van pdc en sbs niet kan, daar ben ik redelijk zeker van ...

iemand aanvullende info of een andere mening ?
Het zou kunnen als het om twee verschillende domains gaat. Je zal zelf met meer info moeten komen om er iets zinnigs over te zeggen.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
het zou gaan om het zelfde domein & dezelfde ip range.

Er schijnt sub-netting te zijn waarbij een gewone nt 4 server als multihomed staat te werken, maar die server die ik eerder noemde zoudne echt in hetzelfde domein en subnet staan.

nb, excuus voor de magere info

[ Voor 20% gewijzigd door Gompy58 op 31-03-2003 15:58 ]

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

SBS heeft een eigen domain, dus die NT4.0 PDC snap ik niet helemaal en is dan ook niet mogelijk. Sowieso kun je een PDC beter niet multi-homed maken, zie hiervoor de diverse TechNet artikelen.

[ Voor 51% gewijzigd door Devster op 31-03-2003 15:59 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.