[Flash] Muziek speler blijft herhalen

Pagina: 1
Acties:

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik heb een movietje waarin een 3-tal mp3tjes wordt gespeeld.
www.smsmonster.nl/miller
Als je dus naar het volgende nummer gaat, blijft die ander gewoon doorspelen. Ook als je op stop duwt. Ik zou graag willen weten waarom.

Ik heb [uiteraard] gezocht op GoT, daar kreeg ik alleen results die over echte hardware MP3 spelers gingen, op HotScripts.com, daar stond vrijwel niets over Flash. Op Flashfreaks.nl vond ik dit fla-tje dus, maar hij werkt niet helemaal goed..

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

En wat voor acties heb je aan die stop-knop geplakt? En aan de volgende-nummer knop?

Je zou ook nog ff op www.flashkit.com kunnen kijken, staan veel voorbeelden en aan de hand daarvan zou je het ook op moeten kunnen lossen.

[ Voor 46% gewijzigd door thejoker80 op 31-03-2003 15:30 ]

• insan1ty
Mijn excuses. Aan de eerste play knop zit en gotoAndStop(2);
Aan de algemene stopknop zit een gotoAndStop(1);
Verder verwijzen de next en prev knopjes naar gotoAndStop(2), (3) en (4);.

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

En wat voor acties zitten er onder frame 1,2,3 en 4?

Tip: Het is al een tijd geleden dat ik iets in Flash heb gedaan maar volgens mij zit er een actie in die iets als 'StopAllSounds' of iets dergelijks.

[ Voor 60% gewijzigd door thejoker80 op 31-03-2003 15:38 ]

• insan1ty
Onder 1 zit een stop;, in frames 2,3 en 4 staan instances waar geluid in wordt afgespeeld.

Is het handig als ik de .fla post?
[edit]
Ik heb nu in frame 1 stop; vervangen door StopAllSounds; en dat werkt. Alleen bij de overgang van het ene naar het andere nummer loopt het eerste nummer gewoon door.

[ Voor 41% gewijzigd door insan1ty op 31-03-2003 15:43 ]

Verwijderd

k ben niet zo'n expert, maar ik heb het opgelost door StopAllSounds te doen en dan pas nieuwe te starten, dan krijg je zoiets als hier (alleen hier met mouse over)

www.rifca.nl/malik.nl/dier.swf

of is dit niet wat je wil?

Helaas heb k de .fla niet meer dus weet het niet zeker, maar als dit is wat je zoekt kan k er zo achterkomen...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 18:01 ]

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

insan1ty schreef op 31 March 2003 @ 15:38:
Onder 1 zit een stop;, in frames 2,3 en 4 staan instances waar geluid in wordt afgespeeld.

Is het handig als ik de .fla post?
[edit]
Ik heb nu in frame 1 stop; vervangen door StopAllSounds; en dat werkt. Alleen bij de overgang van het ene naar het andere nummer loopt het eerste nummer gewoon door.
Bij frame 2,3 en4 zet je als extra actie(bovenhet commando om het geluid af te spelen) de StopAllSounds actie

• insan1ty
thejoker80 schreef op 31 March 2003 @ 18:00:
[...]

Bij frame 2,3 en4 zet je als extra actie(bovenhet commando om het geluid af te spelen) de StopAllSounds actie
Inderdaad. Probleem opgelost :)
Bedankt heren _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1