[PSP] "Lippenstift weghalen" :D ;(

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:20
Hey mensen, ik heb een "probleempje" met een foto, het is op zich namelijk een leuke foto, maar mijn lippen zijn echt veeels te rood (zoals je waarschijnlijk zelf wel kunt zien hehe :X ;( )

Afbeeldingslocatie: http://flipjevandejam1.homestead.com/files/mond.jpg

Nu ben ik bezig geweest met Paint Shop Pro 7, maar ik heb nog geen goed filter oid. kunnen vinden waarmee ik het wat kan "bijschaven".

Ik heb al verschillende effecten en filters geprobeerd, maar dit heeft allemaal nog niet geholpen.
Ik heb overigens ook nog de .png, .psp en de .bmp van dit plaatje, als iemand daar liever mee werkt dan moet je het maar ff zeggen, dan upload ik die ook nog even :Y)

Search haalde btw (natuurlijk) weinig uit

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Heb je niet toevallig de beschikking over Photoshop? :)
Daarmee is het gemakkelijk een bepaalde kleur vervagen of juist accentueren.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:20

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

FAQ
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.
Komt aardig in de buurt :)

Het enige dat je hoeft te doen (denk ik) is een hue/saturn doen (kleuren aanpassen). Hoe moeilijk kan dat zijn?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Prammenhanger schreef op 31 maart 2003 @ 15:25:
[...]

Het enige dat je hoeft te doen (denk ik) is een hue/saturn doen (kleuren aanpassen). Hoe moeilijk kan dat zijn?
Saturn? Ow saturation? :P Idd, Color values RGB/HSV aanpassen, dat is makkelijker en effectiever dan filters.

LinkedIn
Instagram

• flipjevandejam
Prammenhanger schreef op 31 March 2003 @ 15:25:
[...]

Het gaat me er ook niet om dat jullie het voor me doen ofzo, ik wil alleen graag weten hoe! :)

Ik ga die dingen (nogmaals) even proberen

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~azwart/_x/mond-okke.jpg
Als jij de hele foto post, pas ik de kleur van de mond aan. :)

// EDIT
Als je Photoshop hebt, kan ik het je uitleggen. Paint Shop Pro komt er bij mij niet op. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 31-03-2003 16:36 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

yup wij willen je zien gna gna gna....

• flipjevandejam
Hahahaha, LOL, oh je mag "mij" wel zien hoor ;) :D

Ok, ontopic:
VERS, ziet er idd veeel beter uit dan het origineel ! :)
Hier heb je het totale origineel:
klik
clickable! Wat overigens niet aan te raden is voor modemmers ivm. dat het origineel 2048 x 1536 is !

Mijn dank is groot overigens, icq of msn me maar voor je "reward" ;)

NDA (Non Disclosure Agreement) !!

Ik wilde overigens nog even toevoegen (héél belangrijk), dat deze foto gaarne dit topic niet verlaat, U begrijpt me wel.
Even lachen is goed, maar gaarne dus NIET NIET NIET dit topic aan "iedereen" doorspelen van "Moet je NOU es kijken, whahahah".
Dit soort "gedrag" word dus niet op prijs gesteld (door mijn persoontje).

Ik zeg dit alles nog even ivm. de reactie die ik al heb gehad van andere personen die ik deze foto/thread heb laten zien (Cutebritney anyone ?)

Bedankt voor Uw aandacht.

Was getekend (letterlijk),

Sjoerd :Y) :+

PS. Ter compenstatie voeg ik ook nog even een goede foto toe....
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mehme000/sjoerd.jpg
Dit is dus tijdens een basketbaltraining :)

/edit @ Pelle
Een foto kleiner weergeven wil niet zeggen dat 'ie ook kleiner wordt qua filesize hoor...

[ Voor 57% gewijzigd door Pelle op 01-04-2003 20:35 . Reden: Non Disclosure Agreement ]

Verwijderd

mhahaha, een kerel :D

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 23:04
http://www10.brinkster.com/devv05/Heins2.jpg

zoiets?

(url ff in je browser plakken)

[ Voor 24% gewijzigd door .GoO op 31-03-2003 22:41 ]

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 10:25
whajooo...heb je lippenstift opgesmeerd ofzo? :D ..ik hoop dat het je lukt, want dit is echt zielig voor je ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33
Uhhmm hoe krijg je je lippen zo rood?

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-07 23:41
haha lijp, hoe krijg je het voorelkaar roze lippen te krijgen

• Dark Blue
  • Laatst online: 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik denk lippenstift...en ik denk dat ik weet waarom...
1) het is je ontgroening geweest, maar je vindt het naderhand wel een leuke foto...
2) je stond op een toneel, en daar lijken je lippen (en je hele gezicht) in het licht altijd bleker, dus je bent daarvoor opgemaakt...?
3) Je had gewoon een hele foute fotograaf / je zusje achter de camera staan?

Enfin...
Probeer eens die mond eroverheen te zetten in een nieuwe layer... maak even een kopie van de grootste foto die je er van hebt en bewerk díe... dan heb je er later nog lol van ook als je hem gaat verkleinen.
Dus, dupliceer die foto in een nieuwe layer, zet die erbovenop. Sleep met de selectietool een vak rondom je mond, iets ruimer, en klik dan op Selections -> Invert.
Druk op delete, en als het goed is heb je nu op de achtergrond jouw gezicht, over je mond ligt dus een nieuwe layer met nógmaals jouw mond.
Ga aan de Hue/Saturation/Lightness van die bovenste klooien. Probeer alledrie de schuifjes uit qua lichtheid, grijsheid enzo. Let niet op de huidskleur rondom je mond, alleen die felle rode kleur moet nu normaler!

Ben je klaar, pak dan je gum, zet hem op een ronde, iets zachte brush en gum de huid rond je mond zo weg, dat je mond weer lijkt aan te sluiten.

Succes :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

OMG :D ik dacht dat het een meiske was :P

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

tec schreef op 01 April 2003 @ 17:38:
OMG :D ik dacht dat het een meiske was :P
Dat dacht ik eerst ook, en toen ik het teruglas zag ik ook dat hij het over 'mijn lippen' had.
Maar hey, ik vind dit zo flauw dat er gewoon mensen die totaal nooit in W&G komen, naar dit topic struinen om even om een jongen met lippenstift te lachen.
Ik kan begrijpen dat er niks mis aan jou is, anders zou je hier je smoel niet zo neerzetten, te bang om voor je vrijdagavondavontuurtjes ontdekt te worden :P :P

...dus ik zeg gewoon: doe niet zo belachelijk. Ooit wel eens een toneelspeler na de voorstelling bij normaal licht gezien? Ik vind het heel wat dat je zo'n wazige foto even in een GoT topic neer durft te zetten...
want gekke foto's gaan heel GoT over, en dat weten meer mensen...kuch

Enfin, wat overdreven reactie van me.
klik
clickable! Wat overigens niet aan te raden is voor modemmers ivm. dat het origineel 2048 x 1536 is !

Zo, succes ermee. Ik heb de PSD ook nog staan, mocht je die willen hebben.

/edit @ Pelle
Een foto kleiner weergeven wil niet zeggen dat 'ie ook kleiner wordt qua filesize hoor...

[ Voor 17% gewijzigd door Pelle op 01-04-2003 20:36 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Maarre hoe hestet nou deent? (hoe heb je het nou gedaan? :P )

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• tec

tec

TEC

Dark Blue schreef op 01 April 2003 @ 17:48:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, en toen ik het teruglas zag ik ook dat hij het over 'mijn lippen' had.
Maar hey, ik vind dit zo flauw dat er gewoon mensen die totaal nooit in W&G komen, naar dit topic struinen om even om een jongen met lippenstift te lachen.
Ik kan begrijpen dat er niks mis aan jou is, anders zou je hier je smoel niet zo neerzetten, te bang om voor je vrijdagavondavontuurtjes ontdekt te worden :P :P

...dus ik zeg gewoon: doe niet zo belachelijk. Ooit wel eens een toneelspeler na de voorstelling bij normaal licht gezien? Ik vind het heel wat dat je zo'n wazige foto even in een GoT topic neer durft te zetten...
1. Dat ik hier nooit (niet vaak) post wil niet zeggen dat ik hier nooit kom.. (ik post liever iets waar mensen "wow" van moeten zeggen dan dat ik elk piet luttig k#t photoshop/3dmax ding hier neer knal, en dat zijn er nogal wat die dat doen in mijn ogen)

2. Misschien dat je je kunt indenken dat het om zelfspot gaat in mijn post??

3. Dus doe zelf aub niet zo belachelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door tec op 01-04-2003 20:10 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

tec schreef op 01 April 2003 @ 20:09:
[...]

1. Dat ik hier nooit (niet vaak) post wil niet zeggen dat ik hier nooit kom.. (ik post liever iets waar mensen "wow" van moeten zeggen dan dat ik elk piet luttig k#t photoshop/3dmax ding hier neer knal, en dat zijn er nogal wat die dat doen in mijn ogen)

2. Misschien dat je je kunt indenken dat het om zelfspot gaat in mijn post??

3. Dus doe zelf aub niet zo belachelijk.
Ik viel jou niet aan, niet meteen op je achterste benen gaan staan als je weet dat ik jou niet bedoel. :* *aait tec*

Verwijderd

zwaar offtopic ... het wordt een gezellig boel hier :) maar kunnen we flipjevandejam misschien een klein beetje in zijn waarde laten ?

• tec

tec

TEC

Dark Blue schreef op 02 April 2003 @ 09:13:
[...]

Ik viel jou niet aan, niet meteen op je achterste benen gaan staan als je weet dat ik jou niet bedoel. :* *aait tec*
Als je op iemand anders doelde dan had je mij niet moeten quoten :)

• flipjevandejam
Dank voor de toch wel redelijk serieuze reacties (alsnog), in tegenstelling tot het topic in HK (door CuteBritney veroorzaakt enzo })).

Dark Blue bedankt voor het editten van "mijn foto", ik heb het zelf nog een keertje geprobeerd, zoals jij het uitlegde, maar ik maar er echt helemaal nix van, het lukt gewoon niet.

Om hier nog even op terug te komen:
FAQ
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.
Alsnog "heeft iemand het even voor me gedaan", maar ik vind toch eigenlijk wel dat dit soort requesttopics mogen tenzij er iets tegenover staat, zoals deze keer:
een hoop lol >:) 8)7 ;)

PS Jammer dat men zich niet aan de opgestelde NDA heeft kunnen/willen houden :'( :+

[ Voor 10% gewijzigd door flipjevandejam op 02-04-2003 18:21 . Reden: NDA :'( ]

Verwijderd

flipjevandejam schreef op 02 april 2003 @ 18:18:
Dank voor de toch wel redelijk serieuze reacties (alsnog), in tegenstelling tot het topic in HK (door CuteBritney veroorzaakt enzo })).

Dark Blue bedankt voor het editten van "mijn foto", ik heb het zelf nog een keertje geprobeerd, zoals jij het uitlegde, maar ik maar er echt helemaal nix van, het lukt gewoon niet.

Om hier nog even op terug te komen:

[...]

Alsnog "heeft iemand het even voor me gedaan", maar ik vind toch eigenlijk wel dat dit soort requesttopics mogen tenzij er iets tegenover staat, zoals deze keer:
een hoop lol >:) 8)7 ;)

PS Jammer dat men zich niet aan de opgestelde NDA heeft kunnen/willen houden :'( :+
Sorry, ik probeerde het :/ maar daar heb je zeker overheen gelezen ? :/ (in dat HK topic that is )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 18:38 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

tec schreef op 02 april 2003 @ 11:25:
[...]

Als je op iemand anders doelde dan had je mij niet moeten quoten :)
Nog verder offtopic: ja, ik quot'te jou, maar ik doelde op die El Hefe... SyphOn...
Maargoed, laten we vriendjes zijn :)

Ik had er ook wel lol om hoor, en ik wil eigk nou echt nog wel weten wáárom jij die rode lipstick droeg! :+ want ik zit je wel te verdedigen maar ik ken jou ofkors helemaal niet :P

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-07 23:41
[offtoptic] mischien had ie zich net als vrouw verkleed. Of heeft ie nog een andere personelijkheid en zat flipjevandejam net bij de fotograaf toen hij zijn andere personelijkheid terug kreeg en toen zijn pruik afdeed maar vergat zijn lippen stift. 8)7

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
dat het zo interessant voor jullie is om te weten waarom ie dat gedaan heeft...
zelf nooit eens met de make-up van je zusje gespeeld of iets dergelijks?
zo niet, dan heb je echt wat gemist
en lachen toch als je daar een foto van neemt.

dat dat zo boeiend is zeg....

Verwijderd

Hij had het al verteld ergens, kwam omdat de fotograaf in de winter alles wat "roder" wilde maken, maar pakte bij hem minder leuk uit :X

dacht ik 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 09:25 ]

• flipjevandejam
Inderdaad ja, het is namelijk wel een serieuze foto, voor ons jaarboekje (ik zit in 6 VWO en ga ik van school af enzo)!
Gelukkig komen alle foto's die genomen zijn (ze zijn allemaal zo rood, maar bij mij is het nog wel het ergst met mijn lippen enzo), zwart-wit in het jaarboekje en dan zie je het helemaal niet meer _/-\o_.

Ik neem dus inderdaad aan dat de fotograaf de foto's allemaal wat op heeft willen leuken door z'n camera zo in te stellen en op die manier het "witte" dat iedereen wel heeft na de winter een beetje te camoufleren.....dit is dus bij mij niet zo goed uitgepakt :X.

Omdat ik de foto op zich wel leuk vind in zwart-wit, wilde ik hem graag corrigeren zodat ik hem nog kan bewaren enzo, aangezien ik überhaupt niet zo veel foto's van mezelf heb! :Y)

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

[modbreak]
Gaan we het hier nog over photoshop (of paintshop pro ;)) hebben, of houden we het op HK postings? Dan weet ik namelijk wel een plekje voor dit topic :Y)

Kortom, ontopic aub.

edit:
psp ook goed :* :D

[ Voor 12% gewijzigd door drm op 03-04-2003 15:07 ]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Noork
  • Niet online
drm schreef op 03 april 2003 @ 15:00:

modbreak
Gaan we het hier nog over photoshop hebben, of houden we het op HK postings? Dan weet ik namelijk wel een plekje voor dit topic :Y)
Kortom, ontopic aub.
Groot gelijk. Maar ik dacht wel dat het hier over paint shop pro gaat.

Misschien kun je in de psp magic wand o.i.d. selecteren en vervolgens de brightness wat aanpassen.

[ Voor 7% gewijzigd door Noork op 03-04-2003 15:04 ]

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 12:32

mees

Duuuussss...

Zoiets ? (No modemers please :))

Vind em zelf nu iets te oranje, maar t is al minder..

8 bitterballen = 1 byterbal

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Klik

Geen dank :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Sn3akz op 03-04-2003 16:05 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

:X psst... er staat al een getweakte fullsize versie hierboven hoor... ;) ff teruglezen

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Blue op 03-04-2003 20:53 ]

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 07:57
Dark Blue schreef op 03 april 2003 @ 20:53:
:X psst... er staat al een getweakte fullsize versie hierboven hoor... ;) ff teruglezen
en die is ook het mooist...
GOOD JOB Dark blue!!! _/-\o_

www.debrasserie.nl

• Sn3akz
Dark Blue schreef op 03 april 2003 @ 20:53:
Maak dan ook niet zo'n kleine kut link :P

Maar je heb gelijk :) (sorry)

• flipjevandejam
Ik moet zeggen dat ik die van Sn3akz beter vind dan die van jou Dark Blue, die van jou is namelijk net weer iets te flets, te wit ofzo, ik kan het niet zo goed uitleggen.
Ik vind die van Sn3akz er iig natuurlijker uitzien :Y).

Beide bedankt natuurlijk voor het werk ! (Jij ook mees, alhoewel die van jou wel ERG oranje is }))

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Sn3akz schreef op 04 april 2003 @ 13:45:
[...]

Maak dan ook niet zo'n kleine kut link :P

Maar je heb gelijk :) (sorry)
Die maakte ik niet, zie die edit! *steekt tong uit naar Pelle*
flipjevandejam schreef op 04 april 2003 @ 19:30:
Ik moet zeggen dat ik die van Sn3akz beter vind dan die van jou Dark Blue, die van jou is namelijk net weer iets te flets, te wit ofzo, ik kan het niet zo goed uitleggen.
Ik vind die van Sn3akz er iig natuurlijker uitzien :Y).

Beide bedankt natuurlijk voor het werk ! (Jij ook mees, alhoewel die van jou wel ERG oranje is }))
Hij is idd erg bleek, maar denk er wel aan dat als je je lippen wegtrekt, ook al het bloed eruit gaat en ze dus wat bleker worden en niet 'normaal' rood. Nougoed, het is maar wat natuurlijker lijkt :)

Ennuh... die ene ziet er op mijn monitor inderdaad erg oranje uit... ;)

• Sn3akz
WOEHOE!! Gewonnen! :D

Enne.. Hij lijkt niet oranje.. Hij IS oranje ;)

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Felici... :? :P ik deed het niet als wedstrijdje hoor, maar ik vind het een goede instelling dat je zo blij kunt worden van kleine dingen :)

• Sn3akz
Dark Blue schreef op 04 april 2003 @ 22:59:
[...]

ik deed het niet als wedstrijdje hoor
Ik ook niet :) Geen zorgen.. wilde je niet aftroeven ofsow. Als ik je link had gezien, had ik er niet eens aan begonnen. Ik vond die van jou prima.. zie weinig verschil eerlijk gezegd :)
Pagina: 1