Toon posts:

Kleine Window Etches, Waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben, nu ik vakantie heb :) , weer es een beetje actief gaan modden.
Nu zoek ik alleen van die kleine Window Etches. Ik heb namelijk een plexiglas plaat voorop me case zitten waar ik die achter wil plakken. Deze mag echter niet groter dan 10x10cm zijn, liefst 8x8cm. De enige die ik kan vinden zijn 20x20. Ik heb met de search al verschillende pogingen gedaan maar kan helaas niets vinden :'( Wie weet waar ik deze kan halen, of maakt iemand ze maybe zelf en zou diegene er dan 1 (uiteraard tegen betaling) kunnen maken voor mij? Het liefst zo'n bio hazard logo, maar andere logo's zijn uiteraard ook welkom.

Ik ga nu mijn cdrw en dvd stealthen en me kabelzooi wegwerken, dus als ik niet meteen reageer >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop gewoon een stuk plexi en zaag die op maat, plak die er dan achter :) Gewoon het randje in je kast goed afwerken, of iets erover plakken ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 15:24:
Koop gewoon een stuk plexi en zaag die op maat, plak die er dan achter :) Gewoon het randje in je kast goed afwerken, of iets erover plakken ofzo!
Een window etch is alleen niet van plexi. Je kunt gewoon van mat doorzichtig plakvel iets snijden toch? Als het toch klein moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 17:06

Goku33

Ownage!

Via de OC-Shop kan je etches bestellen van Shattered Web. (In het menu: Products -> Casemods -> Appliques Inside).
Op Shattered Web hebben ze echt immens veel etches, en ook allemaal met de afmeting 3,5 inch (ongeveer 8,75 cm.). Ze hebben die biohazard ook, maar misschien kan je er wel een veel mooiere vinden. Ik weet alleen niet hoeveel dit gaat kosten, maar aangezien de OC-Shop waarchijnlijk grote partijen tegelijk naar NL haalt, zal het wel niet abnormaal duur worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
ik heb trouwens nog wel een vraagie over die etches;

kan je die dingen ook op je metaal plakken?

ik heb net m'n case black metalic gespoten en zou het dan wel staan om daar een etch overheen te plakken of zou je em dan niet meer zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

insan1ty schreef op 31 maart 2003 @ 15:28:
[...]

Een window etch is alleen niet van plexi. Je kunt gewoon van mat doorzichtig plakvel iets snijden toch? Als het toch klein moet zijn...
Oeps O+ Ik zat te denken dat het over een window ging B) Sorry... Ontopic: Ik denk niet dat je een etch van 8 bij 8 kan krijgen... Misschien zandstralen een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook een rolletje boeklon kopen bij de boekwinkel. (plastificeer spul voor boeken)
figuurtje erop tekenen en dan uitsnijden.
= makkelijk & goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op Shattered Web een mooi logo gevonden van 3,5'' :) 3,5'' x 2,54cm = 8.89cm. Daar kan ik wel mee leven ;) Heb OC-Shop al gemailt, hoop dat ik snel een reactie krijg, is het enige wat ik nog nodig heb om mijn mod af te maken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 18:01 . Reden: Typo :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gewoon zelf etchen, door een stuk mat te schuren dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

ocshop heeft zelf erg veel etches maar ze vinden het teveel werk om ze allemaal online te gooien oid..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:34

sapphire

Die-hard pruts0r

oc- shop heeft er idd erg veel. dr stond een heeeele bak in de winkel, btw. die kleine zijn geloof ik iets van 5 pleuro, groote 10.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 11:50

Kr3Kr

Melpomene

sapphire schreef op 31 March 2003 @ 20:49:
oc- shop heeft er idd erg veel. dr stond een heeeele bak in de winkel, btw. die kleine zijn geloof ik iets van 5 pleuro, groote 10.
maar dan moet je dus naar de IRL shop? waarom gooien ze dat niet op inet?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 31 March 2003 @ 22:25:
[...]

maar dan moet je dus naar de IRL shop? waarom gooien ze dat niet op inet?
Zie resettim in de post daarboven :)
Pagina: 1