Toon posts:

[Access + VB] Transferspread error 3190

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In Access 2k, sr -1 doe ik het volgend.

Ik exporteer een query met 13 velden naar een bestaande XL sheet en dat gaat op mijn (ontwikkel pc) goed en op de pc van de gebruikers niet goed. Ik krijg op die pc de melding:

3190 "Too many fields defined"

Ik maak gebruik van de transferspreadsheet functionaliteit van het DoCmd object.

Ik weet niet waar dit aan ligt en al helemaal niet de oplossing. Weet iemand....

Ow ja besturingssystemen en sp/sr's zijn gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eens grondig(er) gaan pielen op de bewuste machine en het lag absoluut niet access maar aan het xl bestand. Onder de naam van de gebruiker heb ik de boel aangepast en nu werkt hij plots wel. Overigens werkte hij wel als ik het via een macro deed. Heel maf allemaal.

Bovenstaande link, was niet echt behulpzaam. Ten eerste schiet ik er weinig mee op want ik had het uiteraard zelf al verzonnen :) en tweede leverde het niets op. Alleen verhalen over het bewaren van een tabel wanneer deze meer dan 255 velden had.

Toch blijft het raar. Weet iemand dan iets over of het uitmaakt welke gebruiker een sheet aanmaakt in xl 2K en een ander daar iets naar toe wilt exporteren.