Toon posts:

Ontbrekende opties in Tweaker CV?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik mis de volgende volwassen ontwikkelomgevingen in de in te vullen opties van het Tweaker CV. De eerste is niet zomaar een designpakketje, actionscript is hier de key tot mooie dingen. De tweede is net zoiets als PHP en ASP. O.a. www.werkenbijdeoverheid.nl is ermee gemaakt (okee ik zoek een luie baan :)) Ik moet met beiden m'n brood verdienen, dus als het even kan, graag erbij zetten!

Macromedia Flash MX http://www.macromedia.com/software/flash/

Macromedia ColdFusion MX
http://www.macromedia.com/software/coldfusion/

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

...

laat maar :P

[ Voor 66% gewijzigd door Dries Arnolds op 31-03-2003 15:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
boem

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-03 20:59
Zo ken ik er nog wel een paar: Ruby, LISP, Ada, Modula, Miranda, Amanda, SGML, C-script, bash-script, <nog een paar unix-script-talen>, etc.

Maar goed, even serieus nou: 't lijkt me niet een goed idee om dat onderdeel nog meer uit te bereiden, 't is al bijna het grootste onderdeel. Alle bovenstaande talen zijn nou niet echt veel-gebruikt...

Bovendien vraag ik me af of je goed bezig bent als je verwacht dat je door middel je Tweaker CV (makkelijker) aan een baan komt, daar zijn andere sites voor...

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
De toevoegingen staan ook al eerder vermeld in dit Topic, deze is nog niet op slot dus lijkt het me slim daarin verder te gaan als je dat wilt. Echter ik heb in dat topic het al gezegd en de crew maakt het ook al duidelijk dat ze er niets voor voelen om een CV zo groot als de FP te maken ;). Alleen hoofdzakelijke dingen dus.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:25

crisp

Devver

Pixelated

actionscript mag je wat mij betreft opnemen samen met javascript, dus iets als java/actionscript; het is in feite toch bijna hetzelfde :P
En coldfusion, tsja, ik vraag me af hoeveel dat professioneel gebruikt wordt...

Intentionally left blank

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:06
crisp schreef op 05 April 2003 @ 12:18:
actionscript mag je wat mij betreft opnemen samen met javascript, dus iets als java/actionscript; het is in feite toch bijna hetzelfde :P
En coldfusion, tsja, ik vraag me af hoeveel dat professioneel gebruikt wordt...
Sites van Logitech en ZDNet zijn bijvoorbeeld in Coldfusion gemaakt. Ik werk er zelf ook veel mee. Van mij mag ie er dus bij. Ik vraag me dan ook af hoeveel Tweakers in Cobol kunnen programmeren ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:25

crisp

Devver

Pixelated

biobak schreef op 05 april 2003 @ 13:11:
[...]

Sites van Logitech en ZDNet zijn bijvoorbeeld in Coldfusion gemaakt. Ik werk er zelf ook veel mee. Van mij mag ie er dus bij. Ik vraag me dan ook af hoeveel Tweakers in Cobol kunnen programmeren ;)
Ik kan cobol programmeren :)
veel legacy systemen (zoals mainframes en AS/400) draaien nog programmatuur geschreven in cobol, er is dus zeker nog een markt voor cobol-programmeurs :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
CubicQ schreef op 05 April 2003 @ 11:53:
Zo ken ik er nog wel een paar: Ruby, LISP, Ada, Modula, Miranda, Amanda, SGML, C-script, bash-script, <nog een paar unix-script-talen>, etc.

Maar goed, even serieus nou: 't lijkt me niet een goed idee om dat onderdeel nog meer uit te bereiden, 't is al bijna het grootste onderdeel. Alle bovenstaande talen zijn nou niet echt veel-gebruikt...

Bovendien vraag ik me af of je goed bezig bent als je verwacht dat je door middel je Tweaker CV (makkelijker) aan een baan komt, daar zijn andere sites voor...
Nou, de 2 talen die ik hier noem zijn toch wel even wat bekender dan wat jij hier opsomt. Macromedia is naast Microsoft en Adobe toch wel één van de grootste software ontwikkelaars. (meer info op flash.pagina.nl en coldfusion.pagina.nl)

En op zich zijn er nog 2 plaatsjes vrij in de kolommen in het CV, dus het zou er qua layout alleen maar mooier op worden :) Raar dat er bijv. wel 3x C in staat.

3e puntje: dat verwacht ik ook niet...

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00

Croga

The Unreasonable Man

tsja.... Er zijn ook legio sites die met Lotus Notes/Domino ontwikkeld zijn... En toch zie ik geen LotusScript, Lotus @Formulas, Notes Agents en dergelijken staan.....

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Ik gooi deze dicht. Er zal nooit een lijst in de Tweakers CV staan waar iedereen het mee eens is. Als bepaalde dingen mainstream worden komen ze er echt wel in te staan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.