• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021
ik heb sinds kort een freecom beatman 2, maar ik betwijfel of het wel een echte '2' is. de doos zou net zo goed van een freecom beatman geweest kunnen zijn, want het enige verschil is de stickers die erop geplakt zijn. op de onderkant van het apparaat zit een sticker dat het een freecom beatman 2 is.( maar dat zegt weinig?) de freecom beatman 2 zou 12 uur met zijn batterijen kunnen, maar deze is al leeg na een uur of 5. ook wanneer ik op de fiets rij schokt het apparaat. weten jullie misschien of je kan zien of het een echte freecom beatman 2 is door uiterlijk verschil?

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 19:45
Als het goed is moet hem dit dan zijn: http://www.freecom.com/ec...II+MINI+CD%2FMP3%2DSPELER

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> gadget talk en de topictitel ontdaan van schreeuwerige hoofdletters

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Linkje klopt niet helemaal, http://www.freecom.com/ec...N+II+MINI+CD%2FMP3+PLAYER moet goed zijn :)

Ik ken hem trouwens niet.

Verwijderd

Op batterij tijd moet je niet gaan letten tussen de 1 en 2, ik heb zelf BM1 bij de BM2 stopt de cd na 1 minuut en blijft hij uit zijn geheugen spelen. Dit is het enige verschil tussen beide.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Peter-Paul schreef op 31 March 2003 @ 14:41:
ik heb sinds kort een freecom beatman 2, maar ik betwijfel of het wel een echte '2' is. de doos zou net zo goed van een freecom beatman geweest kunnen zijn, want het enige verschil is de stickers die erop geplakt zijn. op de onderkant van het apparaat zit een sticker dat het een freecom beatman 2 is.( maar dat zegt weinig?) de freecom beatman 2 zou 12 uur met zijn batterijen kunnen, maar deze is al leeg na een uur of 5. ook wanneer ik op de fiets rij schokt het apparaat. weten jullie misschien of je kan zien of het een echte freecom beatman 2 is door uiterlijk verschil?
Je zou het sowieso kunnen testen door te kijken naar het cd'tje. In de Beatman II zit een 8 MB buffer, dus dan moet die CD op een gegeven moment stoppen met draaien. De Beatman I zoop energie omdat een buffer (nagenoeg?) afwezig was. Maar het verschil dat jij noemt (12 uur volgens fabrikant, 5 uur volgens jou) doet me sterk vermoeden, dat er hier iets niet helemaal klopt. Ook het "schokken" op de fiets versterkt dit gevoel.

Garantie? Telefoonnr van de servicelijn van Beatman? E-mail wellicht?

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021
ik heb gebeld, de man aan de telefoon zei ook dat het niet zou mogen. ik stuur hem terug

[ Voor 13% gewijzigd door pp_ op 01-04-2003 15:15 ]

Pagina: 1