Liteon sk-7100 waar nog te koop?

Pagina: 1
Acties:

• flipje81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 09:11
Dag mensen,

Even een korte post. Er zijn op GOT al veel topics verschenen over draadloze toetsenborden met ingebouwde trackball. Als oplossing wordt hierin steevast de liteon sk-1 genoemd. Deze was in het verleden te krijgen bij mycom (nu dus niet meer). Weet iemand een adresje voor dit toetsenbord of een alternatief voor dit toestenbord van ongeveer dezelfde prijsklasse (kostte toen f35= spotgoedkoop).

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:16
Resultaten 1 - 10 van circa 41. Ik vul in op Google "Liteon sk-7100" en krijg opeens dat bericht :?
Misschien toch even verstandig iets meer moeite te doen voordat je een topic opent.

*Groeten is btw ook niet echt gewenst op GoT, zie hiervoor ook de faq.

• flipje81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 09:11
[quote]internetinfo schreef op 31 March 2003 @ 15:49:
Resultaten 1 - 10 van circa 41. Ik vul in op Google "Liteon sk-7100" en krijg opeens dat bericht :?
Misschien toch even verstandig iets meer moeite te doen voordat je een topic opent.

Even voor de duidelijkheid: ik heb wel degelijk goed rongekeken. Maar in tegenstelling tot wat de hierboven geciteerde impliceert zijn de links op google van weinig nut. Hoofdreden hiervoor is dat verkoopadressen die ik tegenkwam (ook door jou google search te verrichten) allemaal buiten nederland gesitueerd waren (en dan worden de verzendkosten wel heel hoog(tenminste voor mij dan)).
Om even iets in google in te typen en daarna te concluderen dat iemand "iets meer moeite moet doen' vind ik erg kort door de bocht. Ik zoek geen snelle antwoorden maar stel serieuze vragen en verwacht dan ook serieuze antwoorden.
Ik dacht dat ik duidelijk had gemaakt dat ik, of verkooppunten in Nederland zoek, of iemand die zo'n ding kwijt wil, of iemand die een behoorlijk alternatief weet.
Na dit even recht gezet te hebben hoop ik nu op wat nuttigere replies.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben ook op zoek naar dit keyboard, maar met uitzondering van een winkeltje in de usa (met hoge shipping kosten) is 't ding nergens meer te krijgen. Is er toevallig niet iemand die weet waar dit keyboard nog te krijgen is of er misschien zelf 1 heeft liggen...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:35
BTC heeft een toetsenbord met een soort ingebouwde muis :). Nog nooit geprobeerd maar heb er nog een liggen...