Ik heb een videokaartje van Diamond gekregen. De naam van de kaart weet ik niet zeker, maar aangezien op het stickertje van de bios "Stealth64 Video 2001 series staat" verwacht ik dat dat ook het type van de kaart is. Er zit een S2 Trio64+ chipset op, hoeveel geheugen is onbekend (er zitten 2 vaste chippies op en 2 uitbreidingssockets die ook gevuld zijn... 4mb? of is het 2mb?).
Verder zit er nog een mpeg connector een een feauture connector op.
Wat ik me nu afvraag: achter op de kaart zitten 2 aansluitingen: een standaard vga aansluiting en een ander busje (lijkt verdomde veel op een 3.5mm jackbus, strax eens ff proberen of mijn koptelefoon erin past).
Weet iemand toevallig wat voor bus dit is? Is dit misschien een video out? Dat zou mooi zijn nl.........
Dussuh als iemand deze kaart kent, laat het me weten (dan gaat die in mijn computer erbij met een kabeltje naar de tv...)
Greetzzzzzz
Verder zit er nog een mpeg connector een een feauture connector op.
Wat ik me nu afvraag: achter op de kaart zitten 2 aansluitingen: een standaard vga aansluiting en een ander busje (lijkt verdomde veel op een 3.5mm jackbus, strax eens ff proberen of mijn koptelefoon erin past).
Weet iemand toevallig wat voor bus dit is? Is dit misschien een video out? Dat zou mooi zijn nl.........
Dussuh als iemand deze kaart kent, laat het me weten (dan gaat die in mijn computer erbij met een kabeltje naar de tv...)
Greetzzzzzz