Een van onze gebruikers heeft hier sinds vandaag opeens last van (zegt ze iig).
Als ze word maar dan 1x start, krijgt ze tijdens het starten van Word de volgende melding:
Met als enige optie, de klop [OK]
De 2 haakjes zijn in beeld 1 vierkantje.
Dan bij het sluiten van een van de schermen krijgt ze de volgende melding:
Hier kan ik kiezen tuseen [Ja], [Nee] en [Annuleren].
Direct daarna krijg ik deze:
Ook hier kan ik kiezen tuseen [Ja], [Nee] en [Annuleren].
Ik ben nu al de hele ochtend aan het zoeken, maar ik kan geen oplossing vinden voor dit probleem.
Het vinkje bij "Extra > Opties > Opslaan > Vragen of normal.dot moet worden opgelsagen" stond al uit.
Normal.dot wissen en opnieuw aan laten maken hielp ook niets.
Office 97 SP's installeren hielp ook niets.
Er staat geen normal.dot op de server, er wordt wel gebruik gemaakt van Novell Groupwise 6.0 met documentbeheer, maar volgens mij ligt het daar niet aan, ikzelf draai de zelfde software (Windows 2000/Office 97/Groupwise 6 client) en heb geen enkel probleem hiermee.
Iemand?? Ik kom er echt niet meer uit!
En nee, ik ga geen Office 2k installeren, 1 vanwege licenties, 2 omdat het gewoon moet kunnen werken, anders zou het op mijn systeem ook mislopen.
Als ze word maar dan 1x start, krijgt ze tijdens het starten van Word de volgende melding:
code:
1
| Het Bestaande [] |
Met als enige optie, de klop [OK]
De 2 haakjes zijn in beeld 1 vierkantje.
Dan bij het sluiten van een van de schermen krijgt ze de volgende melding:
code:
1
| Wilt u het bestaande Normal.dot vervangen? |
Hier kan ik kiezen tuseen [Ja], [Nee] en [Annuleren].
Direct daarna krijg ik deze:
code:
1
2
| Er zijn wijzigingen aangebracht in de algemene sjabloon Normal.dot. Wilt u deze wijzigingen opslaan? |
Ook hier kan ik kiezen tuseen [Ja], [Nee] en [Annuleren].
Ik ben nu al de hele ochtend aan het zoeken, maar ik kan geen oplossing vinden voor dit probleem.
Het vinkje bij "Extra > Opties > Opslaan > Vragen of normal.dot moet worden opgelsagen" stond al uit.
Normal.dot wissen en opnieuw aan laten maken hielp ook niets.
Office 97 SP's installeren hielp ook niets.
Er staat geen normal.dot op de server, er wordt wel gebruik gemaakt van Novell Groupwise 6.0 met documentbeheer, maar volgens mij ligt het daar niet aan, ikzelf draai de zelfde software (Windows 2000/Office 97/Groupwise 6 client) en heb geen enkel probleem hiermee.
Iemand?? Ik kom er echt niet meer uit!
En nee, ik ga geen Office 2k installeren, 1 vanwege licenties, 2 omdat het gewoon moet kunnen werken, anders zou het op mijn systeem ook mislopen.
[ Voor 2% gewijzigd door highking op 31-03-2003 15:50 . Reden: Layout ]