Hallo, ik vraag me af of jullie weten wat het verschil is?
Ik zal het even uit leggen. Ik heb zoiezo een RP-SMA KIT nodig om aan me Sitecom aan te sluiten voor de antenne.. Nu weet ik niet hoe dat bij een schotel zit (ze zijn vandaag gesloten kan morgen pas bellen , maar misschien weet iemand dat hier)
Tussen een Flatpanel en een schotel zit een heel groot prijsverschil en ook dBI verschil van 9!
Ik heb dus op routershop.nl dit gevonden:
Wat wordt mij aangeraden? Ik wil gewoon een goede afstand halen , en vooral buiten geen gezeur met 'ow kep hier geen bereik!', want met 24 dBI kon je toch ruim 5 KM halen?
Ik zal het even uit leggen. Ik heb zoiezo een RP-SMA KIT nodig om aan me Sitecom aan te sluiten voor de antenne.. Nu weet ik niet hoe dat bij een schotel zit (ze zijn vandaag gesloten kan morgen pas bellen , maar misschien weet iemand dat hier)
Tussen een Flatpanel en een schotel zit een heel groot prijsverschil en ook dBI verschil van 9!
Ik heb dus op routershop.nl dit gevonden:
En op http://www.kok-electronics.com/4040 Flatpanel Pole-mount antenne + RP-SMA KIT
15 dBi Gain
18 X 18cm
Robuuste Flatpanel antenne voor binnen en buiten
Gewicht : 1,2 Kg
40 graden "spread"
Best getest Technische dienst NetwerkShop
INCLUSIEF 2,5 meter kabel + connectoren
Geschikt voor oa Linksys WMP11 en Draytek
Fixed N-female
pa4DRS
Euro 153,51incl Euro 129,00 excl
Als ik logisch ga denken neem ik natuurlijk die Schotel! Wel natuurlijk even overleggen waar die buiten komt .. misschien op de garage ofzo..2.4 GHz 91 cm schotel antenne
Versterking: 24 dBi
Openingshoek: 10 deg (3dB)
Connector: N-type male aan 0,5 m pigtail
Afmetingen: 91 cm x 91 cm
Euro 112.00
Wat wordt mij aangeraden? Ik wil gewoon een goede afstand halen , en vooral buiten geen gezeur met 'ow kep hier geen bereik!', want met 24 dBI kon je toch ruim 5 KM halen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 13:39 . Reden: vond het leuk om jullie te plagen en lekker te editen ;) lekker de mysql server overbelast laten raken met edit's :P ]