Toon posts:

Nieuwe producten Sony ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben aan het wachten op de nieuwe producten van Sony, met name de Home Cinema Sets, deze zouden halverwege maart op de markt komen.

Ik wil namelijk de HTP-4000 (Home Cinema Set) gaan aanschaffen en wacht op de verlaging van de "oudere" producten. Dat zal hoogstwaarschijnlijk gaan gebeuren op het moment dat de nieuwe op de markt komen.

Weet iemand meer op deze nieuwe producten van Sony ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 12:11 ]

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:02
de htp4000 blijft voorlopig nog gewoon 849 hoor, is voor net een iets andere doelgroep dan de all in one setjes

Verwijderd

Topicstarter
Nope, 740 euro !

Check : http://www.kieskeurig.nl/...sf/document/thuisbioscoop

En dan de htp 4000 -> prijzen vergelijken

Verwijderd

Just curious, waarom deze set?

Voor ongeveer hetzelfde bedrag kun je ook al bij de wat "muzikalere" merken terecht (is natuurlijk subjectief)

Wat dacht je Bijvoorbeeld van een Marantz SR 4300 (€475) met een Pioneer oid. DVD-speler (Helaas valt de Marantz DVD speler dan buiten je budget). Daar zitten dan uiteraard nog geen speakers bij, maar met alle respect, de melkpakjes die bij de Sony zitten zou ik ook geen goede speakers willen noemen. Ik vraag me dan ook af hoe jij deze set bij muziek vindt klinken. Puur voor home cinema zal die denk ik inderdaad wel voldoen. Maar muziek.... :X (wederom, subjectief)

AL ga je bijvoorbeeld voor de Marantz, en je vult die aan met de B&W 600 serie, (tis maar een voorbeeld) dan heb je een veel muzikalere set. Of je dit ook de meerprijs waard vindt, moet jezelf maar beluisteren, maar ik probeer je een beetje in een andere richting te helpen ;)

Succes :)

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Vele internetwinkels hebben 'm niet meer omdat ze die niet meer kunnen bestellen bij SONY zelf. Als ze 'm zelf in voorraad hebben dan kunnen ze het setje natuurlijk nog wel leveren.

de 3100 is al te koop (opvolger van de htp-3000?) voor zo'n €700+ (prijs verschilt per internetwinkel).

Ik heb gehoord van 1 van de winkels dat ik er van uit moest gaan dat de opvolger van de htp-4000 in het laatste kwartaal uit wordt gebracht.