Verwacht: Reason 2.5

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ik kan al haast niet wachten totdat ik hier een exemplaastje van heb >:)

Paar nieuwe units erin, voor specs, zie hier:
http://www.propellerheads...eason/reason25/frame.html

_/-\o_ _/-\o_

Ey!! Macarena \o/

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
ziet er strak uit! :9~ wanneer komt ie uit???

iRacing Profiel

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Geen idee, maar ik zag het net toen een collega vroeg wat een TB-303 was, en dus de pic van ReBirth wou laten zien, maar hij zal ongetwijfeld vet gaan roeleren >:)

Ey!! Macarena \o/

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 11:59

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
dit is trouwens wel een update als het goed is, geen standalone versie..

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

dr circuleren al beta's op 'het net'... dus hij zal wel gauw komen denk ik

Verwijderd

Zolang reason geen harddiskrecording bevat zal ik er nooit geinteresseerd in raken aangezien dit mij hoofd bezigheid is.

edit:
en reason zal dit waarschijnlijk NOOIT krijgen lees maar naar in de sospubs of sos magazine.) interview met makers,ook NOOIT support voor VSTI, omdat het dan een uitgeklede SX zou worden. kortom niet interessant (voor mij)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 15:00 ]

Verwijderd

Als je het niet interesant vind, waarom reageer je dan in zo`n topic. Dat vind ik nou dus weer niet interessant ;)

Verwijderd

Ik zeg dat om even de beperking van het product te vertellen, voordat mischien mensen die serieus zon pakket willen aanschaffen, teleurgesteld worden. Dan kunnen ze naar pakketten als sonar of sx voor the pc kijken . :)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Maar dat zijn toch twee totaal verschillende toepassingen?? de enige overeenkomst is dat het audio-software is. Ik hoor je toch ook niet vertellen dat je niet geinteresseert bent in excel, omdat je geen brief erin kan typen zoals in word?? dat zijn ook 2 office-applicaties..... beetje nutteloze berichtgeving vinnik |:(

iRacing Profiel

Verwijderd

Die extra synths en opmaakmodules zijn erg strak. Vooral die make-up module om de subtractor in de buurt te laten komen van een moog synthesizer lijkt me een geweldige toevoeging :) !

de samples klinken iig weer om te :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 15:09 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hij's inmiddels al uit voor geregde gebruikers, ik heb vanmiddag een aantal pogingen gewaagd om hem te downen (ik ben een geregde gebruiker), maar dat failde keer op keer...heb ze maar even gemaild, al heb ik geen hoge verwachtingen meer van hun techsupport, zij hebben me al vaker in de kou laten staan.

• foton
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02-2017
Ener-G schreef op 31 maart 2003 @ 12:45:
dit is trouwens wel een update als het goed is, geen standalone versie..
Ik heb Reason 2.5 beta, het is gewoon een standalone versie, je hebt dus versie 2.0 of 2.0.1 niet nodig (wel de soundbank cdŽs natuurlijk).
Pagina: 1