Toon posts:

[ME] Cd-rom start bij opstarten ook op *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de computer aan zet, en er zit een cd-rom (van bijv. een spel) in, dan start de pc deze cd-rom ook gelijk op (tenminste wanneer er een autorun is). Soms loopt de pc dan gelijk vast, omdat deze het te druk heeft met opstarten van verschillende progs en daarnaast het opstarten van die autorun van cd-rom.
Wat kan ik hieraan doen. Welke opstartitem zorgt ervoor dat de cd-rom ook gelijk wordt opgestart?

Windows ME

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En over welk OS praten we?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Die CD eruit halen.
Of TweakUI halen van microsoft.com (zoek even op hun site) en daarmee de Autorun-optie tweaken (uitzetten dus).
Welke opstartitem zorgt ervoor dat de cd-rom ook gelijk wordt opgestart?
Geen. Dit is je Autorun-instelling.

En als er wel een opstartitem zou zijn zou je dit zelf kunnen zien. Daarbij komt dat je, willen wij goede hulp kunnen bieden, je vraag beter moet stellen (OS? Welk spel?)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 12:13 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[google=disable autorun] of als het beter gaat in het Nederlands [google=autorun uitschakelen]?

Of wil je het enkel niet meer bij opstarten; dan is het OS noemen inderdaad wel essentieel; trouwens iets dat we in WOS toch altijd wel willen zien; ik zet het dan ook even in je topictitel als je je OS noemt: WOS Policy :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op 31 March 2003 @ 12:27:
Of wil je het enkel niet meer bij opstarten; dan is het OS noemen inderdaad wel essentieel; trouwens iets dat we in WOS toch altijd wel willen zien; ik zet het dan ook even in je topictitel als je je OS noemt: WOS Policy :)
offtopic:
Dat soort zaken.

Vriendelijke vraag: valt het je niet op hoeveel topics al na twee of drie (simpele) antwoorden gesloten worden of sterven? Misschien is het goed om je even flink te beraden op vragen die je stelt en op hoe je een topicstart in elkaar zet.

Lees bijvoorbeeld de FAQ's eens goed door en kijk in andere topics die wel doorlopen wat het verschil dan is met jouw topics.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 11:30 . Reden: offtopic tags toegevoegd ]

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:09

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Lijkt me simpel... In je bios opstarten van cdrom uitzetten. of zit ik verkeerd?

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

Verwijderd

Je zit verkeerd. Uit de summiere info kun je na even puzzelen toch nog wel halen dat gaat om Autorun ipv Booten van CDROM.
Pagina: 1