Ik zit hier al een geruime tijd gewoon lekker te GoT-en maar 1 ding blijf ik maar tegen komen en dat is blijkbaar een fout die velen maken.
Veel halen namelijk DDR en SDR bij moederbordgeheugen erg vaak door de war.
Het is:
SDR SDRAM (Single Data Rate SDRAM)
DDR SDRAM (Double Data Rate SDRAM)
En niet anders. Ik weet dat SDR in het woord SDRAM voor komt maar dan is het nogsteeds niet goed.
SDRAM betekent: Synchronous Dynamic Random Access Memory, dus b.v. die SDR in SDRAM betekent geen Single Data Rate.
Ik vraag me ook af hoe ze dit zo door de war kunnen halen, op GoT iig dan. Komt dit door gewoon onwetendheid of door wannabe 'experts' in computerzaken
Om maar een zijsprong te noemen.
Gelukkig is dit bij videokaarten een stuk minder, maar irritant blijft het nogsteeds
In de FAQ's heb ik het ook nog niet echt ergens vermeld staan
(of ik kijk er overheen
).
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken
Veel halen namelijk DDR en SDR bij moederbordgeheugen erg vaak door de war.
Het is:
SDR SDRAM (Single Data Rate SDRAM)
DDR SDRAM (Double Data Rate SDRAM)
En niet anders. Ik weet dat SDR in het woord SDRAM voor komt maar dan is het nogsteeds niet goed.
SDRAM betekent: Synchronous Dynamic Random Access Memory, dus b.v. die SDR in SDRAM betekent geen Single Data Rate.
Ik vraag me ook af hoe ze dit zo door de war kunnen halen, op GoT iig dan. Komt dit door gewoon onwetendheid of door wannabe 'experts' in computerzaken
Om maar een zijsprong te noemen.
Gelukkig is dit bij videokaarten een stuk minder, maar irritant blijft het nogsteeds
In de FAQ's heb ik het ook nog niet echt ergens vermeld staan
(of ik kijk er overheen
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken
C:\>_