Ik heb zo'n beige e-tech router.
Nu heb ik een webserver staan, die vanuit het lokale netwerk wel te bereiken is, maar niet via het internet.
Ik heb op de router een DMZ segment aangemaakt waarin deze webserver staat.
Als ik nu via een PC lokaal mijn externe IP opvraag krijg ik de webpagina te zien.
Probeer ik dit echter vanuit een ander punt (op mijn werk), dan krijg ik niets te zien -> geen contact.
Ik heb ook geprobeerd om het DMZ segment te verwijderen en een Virtual Server op te zetten, maar dit heeft ook geen resultaat.
weet iemand wat ik fout doe?
Volgens mij heb ik apache ook correct geconfigureerd.
Na zoeken op got en google heb ik tot op heden nog geen nuttige informatie kunnen vinden.
Nu heb ik een webserver staan, die vanuit het lokale netwerk wel te bereiken is, maar niet via het internet.
Ik heb op de router een DMZ segment aangemaakt waarin deze webserver staat.
Als ik nu via een PC lokaal mijn externe IP opvraag krijg ik de webpagina te zien.
Probeer ik dit echter vanuit een ander punt (op mijn werk), dan krijg ik niets te zien -> geen contact.
Ik heb ook geprobeerd om het DMZ segment te verwijderen en een Virtual Server op te zetten, maar dit heeft ook geen resultaat.
weet iemand wat ik fout doe?
Volgens mij heb ik apache ook correct geconfigureerd.
Na zoeken op got en google heb ik tot op heden nog geen nuttige informatie kunnen vinden.
edit:
Ik ga aankomend weekend mijn firmware upgraden...
Ik ga aankomend weekend mijn firmware upgraden...
[ Voor 6% gewijzigd door cenix op 31-03-2003 11:29 ]