Ik stel een vraag die als overbodig word afgedaan, imo niet terecht... Gaat over mijn reactie in dit nieuwsbericht
Misschien omdat ik de first post had. Maar toch.
Misschien omdat ik de first post had. Maar toch.
[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 31-03-2003 11:48 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
daar ben ik het niet mee eens, het vermeldde bedrag is uitzonderlijk laag en staat ook in het originele artikel vermeld, er is dus geen sprake van een tiepfout aan Tnet kant.botoo schreef op 31 maart 2003 @ 11:54:
Het is geen 'first post' reactie, maar wmb wel overbodig, het is echt niet zoveel moeite om zelf even op te zoeken hoeveel Taiwan $$ zijn t.o.v. US $$
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Owkee, persoonlijk kwam dat "geen zin om zelf op te zoeken" bij mij dermate onverschillig over dat ik de rest van je reactie onder dezelfde vlag plaatste. Zonder die "Zijn die taiwaneese dollars veel meer waard dan US dollars?" opmerking is je reactie wel degelijk on-topic en de moeite waard.Phantomastique schreef op 31 March 2003 @ 12:26:
Ik had in de gaten dat het bedrag erg laag was, maar had zelf geen zin om de exacte waarde uit te zoeken, vandaar de wat retorische vraag.
Maar dat mensen die wel even uitzoeken wat het precies waard is dan ineens een +3 inzichtvol krijgen terwijl ik weggemod word vind ik een beetje vreemd. Mijn edit is trouwens inmiddels alweer weggehaald.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq