Toon posts:

Probleem na upgrade Multi Processor Win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een server staan met Windows 2000 server. In deze machine is laatst een 2e processor geplaatst. En het windows systeem is aan gepast naar een Multi Processor systeem.

Na deze update werken praktisch alle schermen niet meer, totdat er een muisklikactie of een ALT-toets combinatie word uit gevoerd. De schermen komen er dus wel voor maar op het FILE EDIT menu na word er niets getoont tot er zo'n actie in het scherm gedaan word.

Voor de upgrade was al SP3 geinstalleert op deze server

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:03

Arno

PF5A

Wat is nu je vraag :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 15:52

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

En je hebt het SP3 ook al opnieuw gedraaid. Misschien dat er iets is veranderd in de MP kernel van w2000 op SP3.

Ik heb deze actie ook een keer gedaan op Windows 2000, SP2 en er geen problemen mee ondervonden. Was eigenlijk heel simpel..

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 15:44

bruto

Druktemaker.

VroegAh op NT4 moest je dan het hele OS reinstallen, is dat met Windows 2000 niet meer van toepassing?
Probeer idd een een service pack te reinstallen.

The more you know, the more you know you don't know.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:29

McMiGHtY

- burp -

2cpu.com Daar staat wel een truckje, je moet een cpu adden alstwarezegmaar

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

draai servicepack3 toch voor alle zekerheid nog maar een keer. In taskmanager zie je daar wel 2 cpu's staan? wat zegt je evenviewer..

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit lijkt me voornamelijk een operating system gerelateerd probleem :)

Professional Networking & Servers >> Windows Operated Systems

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
is het mischien een profile error? je zou voor de grap eens het administrator profile (op de console dus) kunnen weghalen (nieuwe admin user aanmaken en hiermee inloggen en vervolgens dat ding weghalen)..

mischien dat dus het gebruikersprofiel op 1 of andere wazige manier problemen heeft met die nieuwe cpu :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Service Pack 3 opnieuw geïnstalleerd, dat haalde niets uit. Ook heb ik het profiel van de Administrator weg gehaald, maar dat mocht ook niet baten.

In mijn Taskmanager zie ik wel 2 cpu monitoren.

Ook als met Terminal Services de server beheerd wordt is dit probleem er. Het een echt wazig probleem, want ik kan nergens iets vinden dat dit effect bekend is.
Pagina: 1