Ik heb onlangs een complete waterkoelset van DangerDen besteld bij XXLcases (niet om slechte reclame te maken, maar zodat men weet welke slang ik bedoel), inlcusief 2 meter siliconenslang, maat 16/12 mm. Volgens de site van XXL is deze slang nagenoeg onknikbaar. Ik heb echter alles ingebouwd, en bij mij knikt 'ie bij bijna elk stuk slang wat erin zit.
Ik wil alleen even weten of dit normaal is, aangezien hier op GoT bijna iedereen adviseert om siliconenslang te gebruiken.
Weet iemand misschien welke slang wel geschikt is, bv. bij de Praxis of Gamma ofzo?
Is het anders een oplossing om 90 graden knietjes te gebruiken, of krijg ik hierdoor teveel weerstand? De pomp is een Eheim 1048.
Ik wil alleen even weten of dit normaal is, aangezien hier op GoT bijna iedereen adviseert om siliconenslang te gebruiken.
Weet iemand misschien welke slang wel geschikt is, bv. bij de Praxis of Gamma ofzo?
Is het anders een oplossing om 90 graden knietjes te gebruiken, of krijg ik hierdoor teveel weerstand? De pomp is een Eheim 1048.
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.