Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Moderators weer een beetje terug brengen

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Er wordt soms een beetje heel raar gemod op tweakers en het lijkt me slim om weer een groep moderators aan te wijzen.

Niet dat de normale tweaker zijn moderatie rechten moet verliezen, maar meer dat de moderator wat extra invloed krijgt tov een normale tweaker. Bijvoorbeeld dat zijn stem harder mee tikt in het eindresultaat of dat moderators zowel kunnen posten als modden in een draad. Zoals eerst alleen de admins konden.

Jullie opinie graag...

ieeeepppppp :P

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
De meesten hier zijn daar wel voor. Er zijn ook voorstellen geweest om de beoordelingen van mensen met veel karma/tweakotine zwaarder te laten wegen.
Gebeurt toch niet.
Is wel bout, want nu ik oude threads zit te lezen moet ik gewoon alles lezen. Je kunt niet vertrouwen op moderaties om alleen interessante reacties te zien.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja....

.

Aannames zijn fataal.

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Tja, 't idee is volgens mij wel goed, alleen welke selctiecriteria gebruik je, en wat mogen "vaste" moderators meer dan 'gewone' bezoekers?

Verwijderd

Tja , o.a deze suggestie is gedaan na de invoering van het nieuwe modsysteem, maar toen genegeerd.

Misschien dat je de adjes er nu wat meer voor openstaan, want ik zie dat er steeds minder en steeds slechter gemod wordt.

Zo heeft het bijv. echt geen nut om op +3 of +4 te lezen, je mist veel goede reacties en in ruil daarvoor krijg je veel troep te zien.

Verwijderd

Op maandag 20 november 2000 12:20 schreef GaMeOvEr het volgende:
Tja....

.
Ach...

.

Verwijderd

Tja, ach het is al zovaak voorgesteld en zovaak genegeerd dat het denk ik niet zal worden ingevoerd...

Helaas maar waar |:(

Verwijderd

Op maandag 20 november 2000 13:29 schreef Trashbash het volgende:
Tja , o.a deze suggestie is gedaan na de invoering van het nieuwe modsysteem, maar toen genegeerd.

Misschien dat je de adjes er nu wat meer voor openstaan, want ik zie dat er steeds minder en steeds slechter gemod wordt.

Zo heeft het bijv. echt geen nut om op +3 of +4 te lezen, je mist veel goede reacties en in ruil daarvoor krijg je veel troep te zien.
Als ik moet gaan modden en daarbij het risico loop volkomen afgezeken te worden omdat mijn "slachtoffer" het er niet mee eens is, wens ik te bedanken voor de twijfelachtige eer.

De laatste tijd is modden een risico-beroep geworden en wil ik dus gevarengeld ;)

Serieus, vraag maar aan de rest van de die-hards hier, die weten ook wel waar ik op doel en daar heb IK geen trek meer in, dus ik mod tegenwoordig maar weinig, totdat ook deze storm is gaan liggen.

Niet dat ik bang ben, maar ik heb geen zin te moeten aanhoren wat voor verschikkelijke homo of klootzak ik dan wel niet ben, niet op T.net, niet op Got, niet via mail en niet via ICQ, daar haal IK mijn plezier niet meer uit.

Dus laat ik het liever zo...

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
+4 inzichtvol voor TgF.

Het moet wel leuk blijven. Threads doorwerken om moderaties te corrigeren is niet leuk. En de postings waarbij het uit de hand loopt daar begin ik zoiezo niet (meer) aan. Eigenlijk boeit het niet meer zo, ik mod hier en daar wat interessants omhoog en wat puin omlaag. Je kan je er beter maar niet al te druk om maken, dit is democratie. De meute regeert zullen we maar zeggen.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Dat is dus momenteel precies mijn instelling...

Zoals arjenk al zegt : "De meute regeert" en ik bevind mij in een stadium dat ik daar niets tegen kan doen. (en "wij" ook niet)

Het is heel simpel :

Er zijn iets van 17.XXX geregistreerde "Tweakers".

Laten we zeggen dat 15% actief mod. Dat zijn er dan zo'n 2500 Tweakers die met modpoints rondsmijten.

Dan zijn "wij" er nog, en met "wij" doel ik op de groep die weten dat modden naar inzicht dient te gebeuren, en niet naar het subjectief delen van een persoonlijke mening.

Als die groep uit 40 man bestaat, ben ik denk ik nog te optimistisch...

Maar ja, het is de wens van T.net om het democratisch te makn, en dat hebben ze nu dan.

Ik mod alleen nog maar de extremen, (hoog/laag) en that's it. Voor de rest heb ik er echt geen zin meer in een volledig thread door te worstelen, en op het moment dat je alles gemod hebt, en je klikt dan op "Verstuur beoordelingen" en vervolgens blijkt dat je het allemaal voor Jan L*L hebt gedaan, omdat 30 anderen al lekker naar mening delen hebben lopen modden.

:r

Ik geloof het wel.

Aannames zijn fataal.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Niet elke reaktie heeft dertig beoordelingen. Heel vaak blijft het bij een stuk of zes wel een beetje steken.

Als je een moderator stem als vijf stemmen telt kom je een heel eind.

ieeeepppppp :P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

VROEM!,

Dat klopt, maar zoals gezegd, het zijn de extremen die ik nu mod, en dan voornamelijk de hoog scorende bullshit die op +4 Inzichtvol staat, maar eigenlijk gewoon een +1 zou moeten zijn.

Op het moment dat je dat naar benenden mod, is er gemiddeld maar één refresh voor nodig en dan is die punt er weer bij.

Op het moment dat je dat hier meldt, wordt je weer bekritiseert van "vriendjespolitiek" en "clanvorming".

We zien wel wat het wordt.

Hoe dan ook ben ik hier voorlopig nog niet weg, ik vindt het nog boeiend genoeg hoor !

Alleen het modden is wat minder dan het was, hoewel ik denk dat het verhoudingsgewijs met de grootste groep andere Tweakers nog best wel veel is.

Aannames zijn fataal.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb de laatste weken zwaar weinig gemod.

Voordeel dat ik nu meer modpoints heb dan ooit tevoren.
DPC-draadjes mod ik naar boven (soms naar beneden)
Ik mod nu trouwens weer meer. Als een van de mod-knakkers van het eerste uur kan ik natuurlijk dit belangrijke werk niet laten liggen.
Ik zou me diep moeten schamen, alhoewel er weinig eer te behalen valt als er zo slecht wordt gemodereerd.

Wie is het eens dat een "grappig" niet meer dan 2 punten krijgt?

"+3 grappig" mod ik gewoon naar "-1 overgewaardeerd".

LinkedIn WoT Cash Converter

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, ik dacht ook dat er ooit sorake was van een +2 _limiet_ op "grappig", maar volgens mij komt dat er op de een of ander manier niet van.

Aan de andere kant : Ik kan de workload van de Admins niet inschatten...

Aannames zijn fataal.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 21 november 2000 18:37 schreef GaMeOvEr het volgende:
Aan de andere kant : Ik kan de workload van de Admins niet inschatten...
Iemand met een bietje verstand van zaken kan dit (volgens mij) in no time realiseren. :z

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Dat limiet is idd al eerder voorgesteld (ik dacht door Otis) maar er is (nog?) niets meegedaan.

Ik mod sowieso nauwelijks, aangezien het toch water naar de zee brengen is, voor iedere
"-1 overgewaardeerd" die ik geef komen er 2 "+1 inzichtvol/informatief/grappig" etc bij. |:(

Ik blijf het oude systeem beter vinden, dat bereikte toch meer de doelstelling van het modereren, nl het kunnen lezen op verschillende niveau's en dan ook reacties te zien krijgen van dat niveau.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:34
Zijn er ^@$&#%~ apen aan het modden ofzo? Slaat allemaal weer nergens op. Schop toch aub. dat hondsberoerde mod systeem eruit.
Ik post iets over MTexels, krijg ik 2x een troll aan m'n broek. Heb er toen maar even een echte troll van gemaakt (AGP zuigt. PCI roelt :) )

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Het wordt hier echt een verzameling van de "oude" Die-hards... Wel grappig om te zien...

Ja jongens, vroeger.... :P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Tja, maar helaas was het vroeger beter (het modden dan)...

:( |:(
Pagina: 1