[Win98] Opslag probleem

Pagina: 1
Acties:

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 11:01
Ik ben werkzaam als systembeheerder op een vmbo, bij het vak administratie heb ik een vaag probleem.

soms geeft word of excell aan dat er niet meer op een flop geschreven kan worden omdat deze vol is, dit terwijl er een lege flop inzit. Als je dan wil opslaan op de harde schijf of over het netwerk naar een opslag server krijg je overal de melding dat er geen schijfruimte is.

Hoe kan ik dit oplossen, binnenkort beginnen de examens en dan mag dit niet meer voorkomen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Misschien zijn de excel-bestanden te groot om op de flop te passen? daar wordt pas tijdens het kopieren op gecheckt namelijk.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Het zou dan alleen niet moeten gebeuren wannneer je ook naar drives wil opslaan die daar voor boeld zijn. Dat lukt dus normaal wel naar die drives?

Als ik het goed begrijp is dit niet jouw probleem. Meld het gewoon aan systeembeheer. Daar zijn ze voor.

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 11:01
als je goed gelezen had, had je geweten dat ik de systeembeheerder ben.
en ja normaal gesproken kan er wel op de harde schijf opgeslagen worden

en de bestanden zijn niet te groot.

het probleem komt af en toe voor, heeft dus geen zin om voor een machine te gaan zitten om te wachten totdat het probleem zich voordoet