"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Verwijderd
Je hebt zo'n klein pijltje naast, ik geloof, "verzenden"(button). Dan kan je kiezen via welke account je verzend. Zo niet zit het pijltje naast "nieuw" ( bij het kiezen voor een nieuw bericht opstellen dus)
Dat is de situatie in outlook XP, dacht niet dat dat anders is dan in 2000.
Wil je de inkomende berichten scheiden, dan moet je berichtregels instellen. dat zit in menu extra: wizard regels. Heet bij jouw waarschijnlijk anders.
Ik draai hier dan wel Outlook 200, maar hier staat er een account knopje naast de verzenden knop.Ik ga er vanuit dat het in Outlook 2000 niet veel anders zal zijn.
edit: te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Fantomas op 31-03-2003 10:42 ]
Verwijderd
In plaats van op verzenden klikken, moet je op het pijltje rechts erlangs klikken,
dan opent er een lijstje met al je mailadressen, hier kies je dan de goede uit, en dan wordt ie verzonden met dat adres.
Als je je standaard adres wilt wijzigen (omdat je de ander vaker gebruikt ofzo), moet je bij extra zijn (in outlook, niet in een bericht), klik je op 'Acounts', vervolgens selecteer je de goede acount en klik je op 'Als standaard instellen'
edit:
Okey nu heb ik het kennelijk echt fout gedaan, ik heb op een of ander knopje gedrukt in outlook, waarmee ik bepaalde instellingen zou resetten -de naam weet ik niet meer helaas- en toen sloot ie ineens outlook af, en nu kan ik em niet meer opstarten, vraagt ie om de office cd enzo. Als ik die erin stop kan ik er nog steeds niets mee want dan loopt ie vast en krijg ik allerlei vage errors. ik heb echt dringend hulp nodig
edit2:
is inmiddels weer opgelost door systeemherstel, maar het probleem met outlook is er nog steeds
[ Voor 70% gewijzigd door Tiberium op 31-03-2003 11:58 ]
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Misschien eens een goed gesprek aangaan met meneer paperclip?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+